شنبه 21 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختصاص بنزين ويژه تعطيلات نوروز منتفی شد، فارس

خبرگزاری فارس: يک مقام مسئول با اشاره به منتفی شدن اختصاص بنزين ويژه تعطيلات نوروز گفت: اين اقدام با هدف مديريت بهتر مصرف اين فرآورده توسط مردم صورت می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بر اساس آخرين نظرات کارشناسی و تصميمات اتخاذ شده در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، عدم اختصاص سهميه بنزين ويژه ايام نوروز با هدف مديريت بهتر مصرف اين فرآورده توسط مردم صورت می‌گيرد.
وی افزود: از سوی ديگر مصرف بنزين خودروها در زمستان نسبت به ديگر مواقع سال به دليل کاهش تردد خودروها، کاهش می‌يابد که اين امر، ذخيره‌سازی بنزين برای مصرف در ايام تعطيلات را امکان‌پذير می‌سازد.
به گفته وی، از سوی ديگر در پايان دوره سه ماه سهميه زمستانه و در ابتدای سال نيز سهميه دوره بعد اعلام می‌شود که با اين تفاسير، ديگر نيازی به اختصاص سهميه ويژه نوروز وجود ندارد.
اين مقام مسئول تصريح کرد: اختصاص سهميه‌های مختلف در طول سال علاوه بر سهميه‌های از قبل اعلام شده سبب آشفتگی نحوه مديريت سوخت توسط مردم می‌شود که مغاير با اصل و هدف سهميه‌بندی بنزين است.
به گزارش فارس، محمد رويانيان رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت نيز پيش از اين اعلام کرده بود: اختصاص سهميه ويژه بنزين برای ايام نوروز، بستگی به تصميم اين ستاد در مورد سهميه‌ زمستانی خودروها و کاهش آن دارد.
وی افزود: اگر سهميه‌ بنزين خودروها در زمستان کاهش يابد، ممکن است در راستای رفاه مردم در مسافرت‌های نوروزی سهميه ويژه در نظر گرفته شود.
بنابراين گزارش، سهميه بنزين زمستانی خودروها در سال جاری همانند دوره سه ماهه قبل از آن تعيين شد و کاهشی پيدا نکرد.





















Copyright: gooya.com 2016