دوشنبه 23 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جايزه اعدام حسنی مبارک يک ميليون و پانصد هزار دلار شد، فارس

خبرگزاری فارس: جايزه تعيين شده برای اعدام حسنی مبارک رئيس‌جمهور مصر به دليل استقبال مردم و تشويق بيشتر جوانان مصری به يک ميليون و پانصد هزار دلار افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، در نشست خبری که عصر امروز دوشنبه از سوی جنبش عدالتخواه دانشجويی برگزار شد، اعلام گرديد که جايزه تعيين شده برای اعدام حسنی مبارک رئيس‌جمهور مصر که مبلغ يک ميليون دلار بوده، به دليل استقبال مردم و تشويق بيشتر جوانان مصری به يک ميليون و پانصد هزار دلار افزايش يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صادق شهبازی دبير جنبش عدالتخواه دانشجويی با اعلام اين خبر و ضمن ارايه تحليلی از اوضاع کنونی منطقه خصوصا در نوار غزه و نقش مهم دولت مصر در به وجود آمدن اين حوادث، اظهار داشت: اتفاقی که سه دهه قبل توسط شهيد خالد اسلامبولی در جهت اعدام انقلابی انورسادات رئيس‌جمهور خائن مصر انجام شد؛ امروز لازم و ضروری به نظر می رسد و اقدام شهيد اسلامبولی و يارانش نه تنها مورد تاييد همه ملت مصر بلکه مورد تاييد ديگر ملت‌های اسلامی نيز قرار گرفت.
وی اظهار داشت‌: مبارک به عنوان شريک و همکار رژيم صهيونيستی در جنايات جنگی آنها در فلسطين اشغالی و ايجاد يک هولوکاست انسانی در غزه بايد به اشد مجازات محکوم شود.
دبير جنبش عدالتخواه دانشجويی افزود: هفته قبل و در پايان تحصن دانشجويان در فرودگاه مهرآباد برای تشويق مردم مصر برای اعدام انقلابی حسنی مبارک و براساس منابع غيردولتی، مبلغ يک ميليون دلار به عنوان جايزه برای اين کار اعلام کرديم که علاوه بر استقبال عموم مردم، بازتاب‌های زيادی نيز در جهان پيدا کرد.
وی گفت: برای نمونه ۳۰۰ نفر از مردم مشهد در جهت هرگونه کمک مالی و جانی برای اعدام انقلابی حسنی مبارک اعلام آمادگی کردند.
شهبازی اظهار داشت: حسنی مبارک خواستار برخورد با دانشجويان ايرانی شده و تهديد به پيگيری قضايی کرده است اما آيا تحريکات مبارک برای اقدام عليه مردم مظلوم فلسطين که نوعی آدم کشی حساب می‌شود قابل پيگرد نيست؟
وی همچنين ضمن مخالفت با هر گونه ارتباط با دولت کنونی مصر اظهار داشت: نمی‌شود از طريق ديپلماتيک از کشوری که ارتباطات عميق با اسرائيل دارد، منافع مسلمانان را مطالبه کرد.
دبير جنبش عدالتخواه دانشجويی خاطرنشان کرد: به همين دلايل بود که تصميم گرفتيم جايزه اعلام شده برای اعدام انقلابی حسنی مبارک را افزايش داده و به مبلغ يک ميليون و پانصد هزار دلار افزايش دهيم.
شهبازی افزود: پوسترهايی نيز در اين رابطه آماده‌ کرده‌ايم که به صورت گسترده در داخل و خارج از ايران پخش خواهيم کرد.
همچنين در اين نشست خبری، محمدی سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام ضمن اعلام همبستگی و همراهی کامل اين ستاد در جهت اعدام انقلابی حسنی ‌مبارک، با بيان اينکه اساسا فلسفه ايجاد ستاد پاسداشت در مخالفت با ايجاد رابطه با دولت غير مردمی مصر بود، اغلام کرد: اين ستاد درآمد حاصل از فروش «مستند اعدام فرعون» را که به موضوع اعدام انقلابی انورسادات رئيس‌جمهور خائن مصر توسط شهيد خالد اسلامبولی و همرزمان شهيدش می‌پردازد، به عنوان هديه در جهت تامين جايزه اعدام انقلابی حسنی مبارک اختصاص خواهد داد چراکه معتقديم دولت کنونی مصر نه تنها ارتباط مسلمانان جهان اسلام، بلکه ارتباط تمام دنيا برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم غزه را قطع کرده است.





















Copyright: gooya.com 2016