دوشنبه 23 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه همشهری به دليل چاپ مصاحبه خواننده زمان طاغوت تذکر کتبی گرفت، ايرنا

مدير کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روزنامه "همشهری" به دليل چاپ مصاحبه با يک خواننده زمان طاغوت، تذکر کتبی دريافت کرد.

"محمد پرويزی" روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ايرنا افزود: چاپ مصاحبه فردی که در داخل کشور و نظام به عنوان عنصری نامطلوب شناخته می شود، کار صحيح و منطقی نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: به همين اساس، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس وظيفه خود، به مدير مسوول روزنامه همشهری به دليل چاپ اين مصاحبه تذکر کتبی داد.
مدير کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: موضوع چاپ اين مصاحبه در روزنامه همشهری در هيات نظارت بر مطبوعات تاکنون مطرح نشده است، البته ‌ممکن است در جلسه آينده اين هيات موضوع مطرح و مورد بررسی قرار گيرد.
"پرويزی" گفت: پس از طرح موضوع در جلسه هيات نظارت بر مطبوعات، اعضای هيات نظارت بر مطبوعات در اين خصوص تصميم گيری می کنند.
وی با اشاره به اينکه وظيفه معاونت مطبوعاتی رصد مطبوعات کشور و ارائه تذکر کتبی در صورت بروز تخلف است، افزود: هيات نظارت بر مطبوعات پس از بررسی در خصوص اينکه تذکر کتبی به روزنامه کافی است و يا خير، تصميم گيری خواهد کرد.
مدير کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نظارت کاملی بر فعاليت نشريات در چارچوب قانون دارد.
"پرويزی" تصريح کرد: البته ممکن است تعمدی در کار نبوده باشد و مسوولان روزنامه نيز در چاپ اين مطلب دچار اشتباه شده و يا با فرد خاطی در اين خصوص برخورد کرده باشند که تاکنون گزارشی در اين خصوص به ما ارايه نشده است.
روزنامه همشهری در شماره چهاردهم دی ماه گذشته اقدام به انتشار مصاحبه‌ای با يک خواننده ضدانقلاب و فراری خارج از کشور با عنوان مصاحبه‌ با يک فرد رها شده از دام اعتياد در دو صفحه کرده است.
"علی‌اصغر محکی" ابتدای سال جاری طی حکمی از سوی "محمدباقر قاليباف" شهردار تهران به عنوان مدير مسوول روزنامه همشهری منصوب شد.





















Copyright: gooya.com 2016