چهارشنبه 25 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی: با کسی که اعلام حضور نکرده چگونه ائتلاف کنم؟ ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبير‌‏کل حزب اعتماد ملی‌‏ گفت: بنده که برای حضور در صحنه انتخابات دهم ، اعلام آمادگی کرده‌‏ام و تا‌‏کنون نيز‌‏کسی اعلام حضور نکرده است، با چه کسی ائتلاف کنم ؟! با کسی که وارد صحنه نشده است؟!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌‏گزارش"ايلنا" ،مهدی کروبی در ديدار بااعضای شورای‌‏مرکزی جمعيت توليد‌‏گرايان ايران با اشاره به وضعيت اقتصادی کشور اظهار داشت: وضعيت عمومی‌‏کشور در حوزه اقتصاد و توليد ، صنعت ، روشن است و نيازی به ارائه آمار و ارقام نيست. تورم و گرانی افسار گسيخته ، بيکاری و شکاف‌‏های اقتصادی در جامعه بيداد می‌‏کنند و مردم نيز اين وضعيت را لمس می‌‏کنند.
وی تاکيد‌‏کرد: آنچه که مسلم است اين که دلسوزان نظام‌‏ تلاش می‌‏کنند که از اين وضعيت خارج شويم و برای خروج راهی جزء تلاش همگانی نيست.
دبير‌‏کل حزب اعتماد ملی در خصوص سخت و جدی بودن انتخابات دوره دهم تصريح کرد: به استثنای اوايل انقلاب، همه رؤسای جمهور ايران دو دوره در رأس قوه جديد قرار گرفتند. اما در اين دوره رئيس جمهور فعلی يک دوره ديگر می‌‏تواند کانديدا شود و از همه امکانات را نيز در دست دارد و استفاده می کند و ما بعنوان رقيب فاقد امکانات هستيم، لذا نبايد زمان را از دست بدهيم.
وی افزود: مردم را بايد اميدوار‌‏کرد که پای صندوق‌‏ها باشند نه اينکه مردم را متحيرو سردرگم نگه داشت ، بايد نيروها را از بلا تکليفی درآورد ، لذا کسانی که قصد حضور در صحنه انتخابات را دارند بايد هرچه زودتر اعلام حضور‌‏کنند. ضمن آنکه ما از ورود هر نامزد محترم ديگری استقبال می‌‏کنيم.
دبير‌‏کل حزب اعتماد ملی در پايان سخنان خود اظهار داشت: ما اصلاحاتی خط امام(ره) هستيم و به آن‌‏ افتخارمی‌‏کنيم‌‏ و در چارچوب قانون‌‏اساسی با حفظ اصول و هويت خود و با تعامل و رايزنی، تلاش خواهيم کرد حضور خود را در عرصه سياسی کشور حفظ کنيم.
در ابتدای اين ديدار تنی چند از اعضای جمعيت توليد گرايان ضمن ارائه گزارشی از وضعيت نامناسب اقتصادی کشور به بيان نگرانی‌‏ها ، دغدغه‌‏ها و نقطه نظرات خود پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016