سه شنبه 8 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کميسيون ويژه طرح تحول اقتصادی: لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها در بودجه ۸۸ به احتمال زياد اعمال نمی‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس کميسيون ويژه طرح تحول اقتصادی با اشاره به اين‌‏که احتمالا بررسی لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها‌‏ به طول خواهد انجاميد،گفت: احتمال داد که اين لايحه در بودجه سال ۸۸ اعمال نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، غلامرضا مصباحی‌‏مقدم نماينده تهران در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به اين‌‏که لايحه هدفمندکردن يارانه‌‏ها چه زمانی تقديم صحن علنی مجلس خواهد شد؟ اظهار داشت: هر يک از کميسيون‌‏های تخصصی مجلس تا فردا فرصت دارند نظرات خود را در مورد اين لايحه به کميسيون ويژه ارائه دهند.
به گفته وی، کميسيون ويژه پس از دريافت اين نظرات، جمع‌‏بندی لازم را انجام داده و وارد بررسی کليات لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها خواهد شد. اما اگر کميسيون‌‏های تخصصی نظرات خود را تا فردا اعلام نکنند، کميسيون ويژه بررسی طرح تحول اقتصادی، از آن‌‏ها دعوت خواهد کرد تا هفته آينده با حضور در جلسات کميسيون ويژه تصميمات خود را ارائه دهند تا بعد از آن کميسيون ويژه وارد بررسی کليات شود.
مصباحی‌‏مقدم با تاکيد بر اين‌‏که احتمال بررسی کليات لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها به هفته آينده موکول خواهد شد، در پاسخ به اين‌‏که آيا بررسی اين لايحه پيش از بررسی لايحه بودجه ۸۸ به اتمام خواهد رسيد يا نه؟ اظهار داشت: چنان‌‏چه جزييات لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها، بند به بند در کميسيون ويژه مورد بررسی قرار گرفته و به جمع بندی نهايی برسيم، پيش از بررسی لايحه بودجه سال آينده، آن را به صحن علنی ارائه خواهيم داد، اما احتمالا بررسی آن به دقت بيشتری نياز دارد.
رئيس کميسيون اقتصادی گفت: احتمال دارد در لايحه بودجه سال آينده، لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها اعمال شود اما دولت ۸ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان را برای اين مورد در لايحه بودجه پيش‌‏بينی کرده است. بنابراين اگر لايحه هدفمند کردن يارانه‌‏ها تصويب شود، دولت می‌‏تواند از مبلغ در نظر گرفته‌‏ در لايحه بودجه ۸۸ استفاده کند.





















Copyright: gooya.com 2016