پنجشنبه 10 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترکيب ستاد خاتمی در انتخابات رياست جمهوری مشخص شد، جهان

به گزارش "جهان" ستاد اصلاح‌طلبان با کانديدای فرضی خاتمی تشکيل شده است و نکته جالب اين است که موسوی خوئينی‌ها به عنوان رييس شورای هماهنگی حکمی را در اين رابطه امضا نموده است.

برپايه اين گزارش امين‌زاده به عنوان رئيس ستاد، محمدعلی نجفی رئيس کميته اقتصادی و سعيد شيرکوند به عنوان دبير کميته اقتصادی منصوب شده اند.

اين گروه در حال حاضر جلساتی را با حضور مديران اقتصادی دوره خاتمی و اقتصادان‌ها برگزار می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است در اين ستاد موسوی لاری به عنوان رييس کميته استانها و مرتضی مبلغ به عنوان دبير اين کميته منصوب شده اند.

همچنين از رسولی و زمانی قمی از استانداران دوره رياست خاتمی به عنوان مسئولين مناطق اين ستاد نام برده می شود.

بنا بر آخرين اخبار اين ستاد اتاق فکری را نيز تشکيل داده‌اند که در آن افرادی از قبيل صفدر حسينی (رييس برنامه‌ريزی)، جواد امام (رييس ستاد انتخاباتی معين در انتخابات گذشته) و محمود طالقانی (عضو شورای عالی مناطق آزاد دوره خاتمی) حضور دارند.

بنا بر اطلاع منابع آگاه، قرار شده افرادی مانند بهزاد نبوی و سعيد حجاريان به هدايت پشت صحنه بپردازند و از علنی شدن پرهيز نمايند.

همچنين از سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی خبر می رسد که اين سازمان در نظر دارد از اسفندماه سال جاری سايت خبری و تحليلی را راه‌اندازی نمايد.

قرار براين است مديريت اين سايت برعهده فردی به نام جعفرپور باشد. اين سايت قرار است خبرهای تحليلی داشته باشد و چهره‌ ارگانی سازمان مجاهدين را نيز به يدک نکشد.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی با تعدادی از نويسندگان هم برای کار در اين سايت از جمله مدير مسؤول گذشته نشريه محلی سايه‌بان يزد مذاکره کرده است.

پرداختن به مباحث انتخاباتی دستورکار ويژه اين سايت خبری تحليلی است.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی همچنين برای جوانان دوره‌های آموزشی با موضوع جامعه‌شناسی، جذب نيرو و چگونگی برقرار کردن ارتباط برگزار می‌کند.

اين در حالی است که هنوز برخی چهره های نزديک به خاتمی از احتمال عدم حضور وی! در انتخابات خبر می دهند.

گفتنی است با جدی تر شدن حضور ميرحسين موسوی در انتخابات آينده برخی اصلاح طلبان تندرو به ويژه سازمان مجاهدين انقلاب، نهضت آزادی و جبهه مشارکت مخالفت خود را با کانديداتوری ميرحسين موسوی اعلام کرده اند.





















Copyright: gooya.com 2016