پنجشنبه 10 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی: مسوولان را به بی‌‏طرفی توصيه می‌‏کنيم، ايلنا

- رئيس ستاد انتخاباتی هنوز مشخص نشده است

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبيرکل حزب اعتماد ملی در مورد حضور کرباسچی در ستاد انتخاب خود گفت: آقای کرباسچی با من همکاری دارند، ولی هنوز رئيس ستاد را تعيين نکرده‌‏ام و ايشان‌‏ هم هنوز به نقطه‌‏ای نرسيده‌‏اند که رئيس ستاد بودن را بپذيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار"ايلنا"،مهدی کروبی در حاشيه هفتيمن کنگره حزب مردم سالاری در جمع خبرنگاران در مورد احتمال کناره‌‏گيری خود از عرصه انتخابات گفت: صحبت‌های من در خصوص انتخابات آينده همان سخنان گذشته است، تا اين لحظه هم همين صحبت‌ها است و اميدوارم در آينده نيز همان باشد.
دبير‌‏کل حزب اعتماد ملی در پاسخ به اين سوال که آيا حضور اشخاصی از احزاب ديگر به معنای انشقاق در اصلاح‌طلبان نيست،تصريح کرد: در جريان اصلاحات، احزاب و تشکل‌های مختلفی فعال هستند و حضور افراد با گرايش‌های متفاوت طبيعی است.
کروبی در مورد سفر روز سه شنبه خود به استان خوزستان توضيح داد: اين سفر اهداف زيادی دارد که يکی از آنها مساله انتخابات است. شرکت در مراسم چهلم آيت‌الله جمی و ديدار با علما و مردم از ديگر برنامه‌های اين سفر است.
کروبی در مورد شيوه‌‏های افزايش مشارکت مردم در انتخابات دهم رياست جمهوری خاطر نشان کرد: بايد همه احزاب و گروه‌های سياسی و مطبوعات در اين راستا تلاش کنند و از طرفی حاکميت‏, بستر مناسبی برای مشارکت افراد در انتخابات را فراهم کند. همچنين بايد صدا و سيما هم نقش بی‌طرفی نسبت به گروه‌های سياسی در انتخابات داشته باشد.
دبير‌‏کل حزب اعتماد ملی پرهيز از تخريب و تضعيف ديگران را از عوامل افزايش مشارکت مردم عنوان کرد و گفت : بايد از تخريب‌‏ها که موجب سرخوردگی می‌شود, پرهيز کنيم و برای انتخابات تلاش کرد که شرکت مردم گسترده باشد.
کروبی‌‏تاکيد کرد: مسوولان اجرايی و نظارتی در انتخابات بايد به گونه‌‏ای سخن بگويند که مردم احساس کنند، امانتدار رای آنها هستند و ما هم مسوولان را به بی‌‏طرفی و حفظ امانتداری در رای مردم توصيه می‌‏کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016