شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاتمی و مير حسين نمی آيند؛ همه راه ها به کروبی ختم می شود؟ فردا

بر اساس شنيده های خبرنگار«فردا» کانديداتوری سيد محمد خاتمی منتفی شده، مير حسين موسوی نيزبرای حضور در عرصه انتخابات مجاب نشده و در نهايت راه برای حمايت اصلاح طلبان از کروبی هموار می شود.
به گزارش«فردا» متن نامه سيد محمد خاتمی مبنی بر تشريح دلايل عدم کانديداتوری وی آماده شده و به زودی منتشر خواهد شد. همچنين بيانيه ای از طرف مير حسين موسوی نيز به زودی صادر خواهد شد که در آن اشاره ای صريح به کانديداتوری وی نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس مير حسين موسوی خود بر خلاف نظر حلقه نزديکانش مجاب نشده که نامزد انتخابات شود و به نظر می رسد ترديدهای خاتمی حال به سراغ وی رفته است.

در همين راستا بعد از ديدار امروز وی با سيد محمد خاتمی برخی سايت ها خبر از قطعی شدن آمدن مير حسين داده اند که سايت کلمه آن را تکذيب کرده است.

با اين وصف در صورت عدم کانديداتوری ميرحسين موسوی و نيامدن سيد محمد خاتمی، راه برای حمايت اصلاح طلبان از مهدی کروبی هموار می شود.

بر اساس شنيده های خبرنگار«فردا» طرفداران کانديداتوری محمد خاتمی و بويژه بدنه تشکيلاتی و حزبی آن مثل سازمان مجاهدين و جبهه مشارکت، ممکن است ابتدا محمد رضا عارف را به عنوان گزينه خود معرفی کنند و به تدريج با انجام مذاکرات و رايزنی ها با مهدی کروبی، و با انصراف عارف، به جمع حمايت کنندگان دبير کل حزب اعتماد ملی بپيوندند.

بدين ترتيب همه راه ها در جبهه اصلاحات به مهدی کروبی ختم می شود.





















Copyright: gooya.com 2016