شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی فعاليت خود را آغاز کرد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
ستاد‌های انتخاباتی ميرحسين موسوی به عنوان کانديدای شورای‌هماهنگی جبهه اصلاحات فعاليت خود را آغاز کرد.

يک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: با توجه به ديدار امروز سيدمحمد خاتمی و ميرحسين موسوی، احتمال کانديداتوری ميرحسين قوت گرفته است.
وی افزود: بخشی از جريان‌های که در زمان نخست‌وزيری موسوی،‏ وی را ياری می‌کردند,‏ مانندجريان‌های کارگری اکنون در ستادهای انتخاباتی وی فعاليت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است: خاتمی نيز در جمع خانواده شهدا اعلام کرد، به دلايل مختلف ترجيح می‌دادم و می‌دهم آقای مهندس موسوی بيايد.احساس می‌کنم تنگ نظری‌ها و مشکلاتی که وجود دارد در مقابل بنده زيادتر خواهد بود و می‌ترسم با آمدن من هزينه مردم افزايش يابد.
اطرافيان مهندس ميرحسين موسوی از چندی پيش فعاليت‌های خود را برای ترغيب وی برای شرکت در انتخابات آغاز کرده بودند. ميرحسين موسوی از گزينه‌های مطرح اصلاح طلبان برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری دهم است.
خود وی تا امروز به طور رسمی اعلام حضور در انتخابات نکرده و در عين حال آن‌ را رد نکرده است. گروه‌های مختلف اصلاح طلبان حمايت خود از وی را اعلام داشته و سعی در راضی کردن وی دارند.
مهندس مير حسين موسوی پنجمين نخست وزير جمهوری اسلامی است. او پس از محمدرضا مهدوی کنی که در پی شهادت رجايی و باهنر به سمت نخست وزيری توسط امام (ره) منصوب شده بود، به نخست وزيری انتخاب گرديد و در دوران جنگ نخست وزير ايران بود. او متولد ۱۳۲۰ در خامنه است و در سال ۱۳۴۸ از دانشگاه ملی آن زمان شهيد بهشتی کنونی در رشته معماری کارشناسی ارشد دريافت داشته است و از سال ۱۳۵۸ تا کنون عضو شورای انقلاب فرهنگی است.
مهندس مير حسين موسوی در طول سال‌های حضور خود در عرصه سياست به عنوان نخست‌وزير، وزير امور خارجه،‌ عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی ايران، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و... به فعاليت پرداخت و با بر عهده گرفتن رياست فرهنگستان هنر به فعاليت در اين حوزه مشغول شد.





















Copyright: gooya.com 2016