دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل نشريات شرق، هم ميهن، کارگزاران و شهروند امروز: قرار نيست دادگاه مطبوعات منتقد دولت پيش از انتخابات برگزار شود، ايلنا

- اطلاعات سخنگوی قوه قضاييه در مورد شهروند امروز ناقص است

تهران- خبرگزاری کار ايران
وکيل نشريات شرق، هم ميهن، کارگزاران و شهروند امروز، گفت: به نظر می‌‏رسد دادگاه نشرياتی که وکالت آنها را پذيرفته‌‏ام، تا قبل از انتخابات رياست جمهوری برگزار نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد محمود عليزاده طباطبايی در گفت وگو با خبرنگار"ايلنا" با اعلام اين مطلب، افزود: با توجه به مذاکراتی که با بازپرس‌‏های پرونده‌‏های شرق، هم‌‏ميهن‌‏، کارگزاران و شهروند امروز داشته‌‏ام، به نظر می‌‏رسد که پيش از انتخابات رياست جمهوری، پرونده هيچ يک از نشريات منتقد دولت رسيدگی نشود.
وی همچنين از صدور قرار برای پرونده نشريه هم ميهن در چند روز آينده خبر داد و گفت: در مراجعه‌‏ای که به دادسرای کارکنان دولت داشتم، متوجه شدم بازپرس پرونده طی چند روز آتی با صدور قرار، پرونده را برای رسيدگی به دادگاه ارسال خواهد کرد.
عليزاده طباطبايی هم چنين در مورد اظهار نظر سخنگوی قوه قضاييه مبنی بر اين‌‏که لغو امتياز هفته‌‏نامه نکردند امروز در صلاحيت ديوان عدالت اداری گفت: اطلاعات جمشيدی در مورد پرونده شهروند امروز ناقص است.
وی افزود: هيات نظارت بر مطبوعات با استناد به جرائم موضوع ماده ۶ و تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، هفته نامه شهروند امروز را توقيف کرده و پرونده را برای رسيدگی به دادسرا ارسال کرده است.
عليزاده طباطبايی اظهار کرد: دادسرا در صورتی که تشخيص مجرميت بدهد رسيدگی و رفع توقيف به عهده دادگاه است در صورتی که دادسرا قرار منع تعقيب صادر کند، به‌‏دليل آن‌‏که به تشخيص دادسرا هيچ از تخلفات موضوع ماده ۶ تحقق نيافته خود به خود نشريه رفع توقيف می‌‏شود.
وی تصريح کرد: نشريه شهروند امروز لغو امتياز نشده است و نيازی به رسيدگی اين موضوع در ديوان عدالت اداری نيست.





















Copyright: gooya.com 2016