چهارشنبه 16 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نشريه همت توقيف شد، ايلنا

دادستان کل کشور: با تخريب کنندگان کانديداها برخورد قضايی می‌کنيم

تهران- خبرگزاری کار ايران
دادستان کل کشور از توقيف نشريه همت از سوی هيات نظارت بر مطبوعات خبر داد.

آيت‌الله دری نجف آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار "ايلنا" افزود: نشريه همت به دليل توهين و اهانت به مقامات عالی‌رتبه نظام از سوی هيات نظارت و مطبوعات توقيف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان کل کشور با اشاره به نزديک شدن به زمان انتخابات رياست جمهوری دهم خطاب به فعالان سياسی و رسانه‌ای و دست‌اندرکاران انتخابات گفت: به عنوان دادستان کل کشور و يک عالم دينی از همه دست‌اندرکاران می‌خواهم در چارچوب قانون اساسی، اخلاق اسلامی و ضوابط اخلاقی برای تعريف و تبيين مواضع خود و کانديدای موردنظرشان اقدام کنند و از هر گونه تخريب و توهين و اهانت پرهيز کنند.
دری نجف آبادی تصريح کرد: تخريب، توهين و اهانت خلاف شرع و قانون اساسی است و دادستانی وظيفه دارد اين گونه جرايم را تعقيب کند.
به گزارش"ايلنا"، نشريه همت در آخرين شماره خود، روز يکشنبه طی مطلبی تحت عنوان "احمدی نژاد کشون" به برخی مقامات عالی‌رتبه نظام از جمله آيت‌الله هاشمی رفسنجانی توهين کرده بود.





















Copyright: gooya.com 2016