یکشنبه 4 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کیهان: متهمان قتل شهید رجایی بدون بازرسی نزد خاتمی نروند

به گزارش خبر آنلاین، روزنامه کیهان باتاکید برجدی بودن احتمال ترورخاتمی توسط اصلاح طلبان افراطی پیشنهادجدیدی را مطرح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کیهان در بخشی از مقاله نسبتاطولانی خود باطرح این سوال از سازمکان مجاهدین انقلاب نوشت:شهید رجایی و شهید باهنر را چه کسانی ترور کردند؟ به یقین پاسخ خواهند داد «آمریکایی ها» و البته این پاسخ قابل قبول است، اما آمریکا چگونه رجایی و باهنر را شهید کرد؟ آیا تفنگداران آمریکایی را برای ترور آن بزرگواران به ایران فرستاد؟! پاسخ منفی است. پس چه کسی آن عزیزان را به شهادت رساند؟ آقایان فراموش نکرده اید که قاتل آن دو شهید بزرگوار شخصی به نام «کشمیری» بود. نبود؟! خب! کشمیری را چه کسانی به شهید رجایی معرفی کرده و نسبت به تعهد و انقلابی بودن او به آن شهید بزرگوار اطمینان صددرصد داده بودند؟! آیا می توانید انکار کنید که کشمیری را سران سازمان مجاهدین انقلاب به شهید رجائی معرفی کرده بودند؟! به یقین نمی توانید! ممکن است بگوئید «کشمیری» شما را هم فریب داده بود. بسیار خوب! می پذیریم - و شاید به همین علت بعد از بازداشت تعدادی از اعضای سازمان، این پرونده به دستور امام راحل(ره) مختومه شد- ولی از کجا معلوم که بار دیگر دچار همان فریب نشوید؟! بنابراین قبول کنید که حضوربرخی از مدعیان اصلاحات در اطراف آقای خاتمی می تواند یکی از راهکارهای آمریکا برای سوءقصد علیه ایشان باشد. حالا متوجه شدید که چرا کیهان دغدغه دارد و چرا پیشنهاد می کند تیم حفاظت آقای خاتمی هرگز نباید اجازه دهد برخی از مدعیان به ظاهر سینه چاک آقای خاتمی بدون بازرسی دقیق بدنی به ایشان نزدیک شوند؟!





















Copyright: gooya.com 2016