جمعه 16 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای دانشجويان زندانی ادامه دارد، مجموعه فعالان حقوق بشر

بنا بر گزارشات دريافتی، حسين ترکاشوند، مجيد توکلی، اسماعيل سلمانپور و کوروش دانشيار از دانشجويان بازداشتی دانشگاه اميرکبير همچنان در اعتصاب غذا به سر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين افراد که از اعضای مرکزی انجمن اسلامی منتخب دانشگاه اميرکبير می باشند در تاريخ ۱۸ بهمن ماه در مراسم سالگرد مهندس بازرگان توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند. آقای توکلی از روز بازداشت و ساير دانشجويان از تاريخ ۲۱ بهمن ماه مبادرت به اعتصاب غذا نموند، هر چند آقای توکلی مدت بيش از يک هفته را در اعتصاب آب به سر برد اما به درخواست ساير دانشجويان زندانی به اعتصاب آب خود پايان داد.

کماکان تمامی اين دانشجويان در بيست و چهارمين روز اعتصاب غذای خود به سر می برند. با افزوده شدن بر تعداد روزهای اعتصاب غذای اين افراد، جان آنان بيش از قبل در معرض خطر جدی قرار گرفته است.

گفتنی است اين افراد که با صدور وثيقه در آستانه آزادی موقت قرار داشته اند با طرح اتهامات جديد و بيان سخنگوی قوه قضائيه مبنی بر عدم آزادی آنان وضعيت آنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

همچنين از سرنوشت چهار دانشجوی ديگر دانشگاه اميرکبير به نامهای ، احمد قصابان، عباس حکيم زاده، هدی مشايخی و نريمان مصطفوی که در بند ۲۰۹ زندان اوين به سر می برند کماکان اطلاعی در دست نيست.





















Copyright: gooya.com 2016