پنجشنبه 22 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه‌ي «پرس تي وي» در پي ترور خبرنگار آزاد اين شبكه در افغانستان، ایسنا

روز گذشته جاويد احمد كاكر خبرنگار آزاد شبكه‌ي خبر انگليسي زبان كشور Press TV در افغانستان، در مركز شهر قندهار توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شد.

روابط عمومي «پرس تي وي» در نمابري به ايسنا اطلاعيه داد: به گفته شاهدان، افراد ناشناس سوار بر يك دستگاه خودرو تويوتا اين خبرنگار افغان را درون خودرو خودش هدف قرار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


كاكر دوسال قبل نيز هنگامي‌كه براي شبكه‌ي ‌CTV كانادا كار مي‌كرد از سوي نيروهاي آمريكا در قندهار بازداشت و به مدت يك‌سال در زندان اين نيروها در فرودگاه بگرام به سر برده بود.

در نيمه دوم آذرماه نيز در فلسطين، تيم خبري پرس.تي.وي در كرانه باختري هدف تيراندازي نيروهاي اسرائيلي واقع گرديد كه منجر به مصدوم‌شدن اعضاي‌ آن شد.

در جريان جنگ غزه حمله به ساختمان دفتر پرس.‌تي.وي توسط ارتش صهيونيستي به نحو وسعي در كليه‌ رسانه‌ها منتشر گرديد.

در ابتداي هفته جاري خودرو SNG شبكه پرس.تي‌.وي كه همراه كاروان بزرگ كمك‌رساني به غزه در اداي ماموريت رسانه‌اي خود بيشتر از 8000 كيلومتر راه پيموده بود مورد هجوم افراد سرويس امنيتي مصر واقع و سيستم ارسال تصوير آن از كار انداخته شد.





















Copyright: gooya.com 2016