سه شنبه 27 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت خارجه: برای شرکت در اجلاس افغانستان دعوت نشده‌ايم، ايلنا

* سخنگوی وزارت خارجه سفر منوچهر متکی به کشور عربستان را سفری عادی دانست.


ايلنا: سخنگوی وزارت خارجه از ادامه رايزنی های منوچهر متکی در کشورهای حاشيه خليج فارس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن قشقاوی در آخرين کنفرانس مطبوعاتی در سال ۸۷ سفر وزير امور خارجه مان به عربستان يک سفر عادی دانست واظهار داشت: از چند هفته قبل برای اين سفر برنامه‌ريزی شده بود و غير منتظره هم نبود و کانال‌های ديپلماتيک نيز برای اين سفر برنامه‌ريزی می‌کردند.
وی افزود:اين سفرها در چارچوب رايزنی‌های مستمری است که بين مقامات ايران و کشورهای حاشيه خليج فارس صورت می‌گيرد و در فضای کاملا دوستانه و برادرانه که ناشی روی اخوت است انجام شد.
قشقاوی با بيان اينکه سفر وزير خارجه کشورمان به کليه کشورهای خليج فارس انجام می‌شود تصريح کرد: اين سفرها فرصت های خوبی است تا آقای متکی و مقامات کشور ديگر نظرات خود را بيان کنند و اظهاراتی که مطرح می شود روند دوستی بين همسايگان را افزايش می دهد.در اين سفرها بر گسترش مناسبات تاکيد شده و اظهاراتی که از خارج منطقه مبنی بر ايران هراسی در ميان اعراب القا می‌شد نشان می‌دهد که آنها هيچ تهديدی از سوی ايران احساس نمی‌کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اينکه آيا هلند از ايران برای شرکت در اجلاس افغانستان دعوت کرده است يا خير گفت: راجع به اجلاس افغانستان هنوز خبر موثقی ارايه نشده است و اين موضوع ابهامات زيادی دارد دعوتی هم از ما انجام نشده به همين خاطر فعلا نمی توانيم بگويم که در اين اجلاس شرکت می‌کنيم يا خير؟





















Copyright: gooya.com 2016