جمعه 23 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قشقاوی قطعی شدن شرکت در اجلاس افغانستان را تکذيب کرد، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه خبر قبول دعوت برای شرکت در اجلاس افغانستان که از قول وی نقل شده بود را تکذيب کرد.

حسن قشقاوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس با اشاره به نقل خبری از وی در صفحه اخبار انگليسی خبرگزاری فارس مبنی بر قبول دعوت کشورها و مقامات غربی از ايران برای حضور در اجلاس مربوط به افغانستان گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی نقل مطلبی از اينجانب در صفحه اخبار انگليسی خبرگزاری فارس مبنی بر قبول دعوت خانم کلينتون وزير امور خارجه آمريکا برای شرکت در اجلاس افغانستان، راديوها و رسانه‌های بيگانه فارسی زبان به پوشش گسترده اين خبر پرداختند.
لازم به ذکر است که بنده به دليل اشتغال تمام وقت در هفته گذشته به حضور در اجلاس اکو در تهران هيچ گفتگو و مصاحبه‌ای چه اختصاصی و چه عمومی با هيچ نشريه و رسانه‌ای نداشته‌ام.
قشقاوی با بيان اينکه مصاحبه‌ای که اين هفته از قول بنده با نشريه اروپا چاپ ايتاليا منتشر شده نيز در هفته گذشته انجام شده است، اظهار داشت: اظهاراتی را که مبنی بر قبول دعوت برای حضور در اجلاس افغانستان از اينجانب نقل شده است، ۱۰۰ درصد تکذيب می‌کنم.





















Copyright: gooya.com 2016