یکشنبه 25 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير مسکن: رکود مسکن، زاييده تخيل شماست، ايلنا

وزير مسکن در پاسخ به اين پرسش که آيا رکود مسکن در سال آينده تداوم خواهد داشت، پاسخ شفافی ارائه نداد و فقط به ذکر اين نکته بسنده کرد که کدام رکود؟ مگر رکودی در اين بخش حاکم است؟ اين زاييده تخيل شماست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: وزير مسکن و شهرسازی با بيان اينکه ساخت و ساز در سال جاری با رشد قابل توجی مواجه بوده است، وجود رکود دربخش مسکن طی سال جاری و تداوم آن در سال آينده را رد کرد.
محمد سعيدی کيا در گفتگو با خبرنگار ايلنا در خصوص اينکه رکود مسکن ناشی از انباشت سال‌های گذشته بوده است، گفت: وجود انباشت سال‌های گذشته و ادامه ساخت آنها به معنای رکود در اين بخش نيست.
وی تصريح کرد: در سال جاری ساخت و ساز از رشد قابل توجهی برخوردار بود و در سال آينده نيز همين رشد تداوم خواهد داشت.
وزير مسکن در پاسخ به اين پرسش که آيا رکود در سال آينده تداوم خواهد داشت، پاسخ شفافی ارائه نداد و فقط به اين نکته بسنده کرد که کدام رکود؟ مگر رکودی در اين بخش حاکم است؟ اين زاييده تخيل شماست.
وی همچنين از تداوم اجرای طرح مسکن مهر در صورت تغيير دولت خبر داد و گفت: اين يک سياست جامع و کامل است که بر اساس قانون شکل گرفته است و قطعاً ادامه پيدا خواهد کرد. وی افزود: اين کار شکل گرفته و مردم از اين طرح استقبال کرده‌اند. با تشکيل شورای مسکن در دولت و ديگر استان‌ها، امکان توقف اين طرح با تغيير دولت وجود ندارد.
به گزارش ايلنا درحالی وزير مسکن رکود در بخش مسکن را تکذيب می‌کند که چندی پيش معاون وزير مسکن در گفتگو با ايلنا از تداوم رکود بخش مسکن در سال آينده سخن گفته بود.





















Copyright: gooya.com 2016