دوشنبه 26 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايزنی برای حضور محسن رضائی در انتخابات، ايلنا

* احيا پست نخست وزيری، نفی فرد محوری و حرکت در جبهه دولت محوری می‌باشد


ايلنا: رئيس ستاد انتخابات بنياد مردم گفت: رايزنی‌های اين بنياد برای حضور دکتر محسن رضايی در انتخابات آتی رياست جمهوری ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نبوی با بيان اين مطلب در جلسه معارفه خود به عنوان رئيس ستاد انتخاباتی دهمين دوره رياست جمهوری بنياد مردم اظهار داشت: فعاليت انتخاباتی بنياد مردم در ۳۰ استان کشور آغاز و مسوولين ستادها مشخص شده است.
وی افزود: بنياد مردم از ايده دولت ائتلافی کارآمد و متعهد حمايت می کند وهمين مبنا درصدد کسب رضايت دکتر محسن رضايی برای ورود به انتخابات است و در اين راستا احياء پست نخست وزيری در جهت نفی فرد محوری در قوه مجريه و حرکت در جهت برنامه محوری و دولت محوری می‌باشد.
رئيس ستاد انتخابات بنياد مردم تاکيد کرد: از نظر اين بنياد، بهترين گزينه برای پياده کردن ايده دولت ائتلافی کارآمد و متعهد، دکتر رضايی به عنوان طراح اصلی اين ايده است چرا که ايشان با داشتن سوابق ارزنده اجرايی – تاليفات و مقالات – فعاليتهای آموزشی و پزوهشی و تسلط بی نظير برنامه چشم انداز بيست ساله و دکتری اقتصاد (از دانشگاه تهران) قطعا توانايی کافی جهت اداره مديريت دستگاه اجرايی را دارند ولی نهايتا از کانديدای واحد دولت ائتلافی کارآمدو متعهد حمايت می کنيم.
لازم به ذکر است در دومين جلسه شورای سياستگذاری ستاد انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری بنياد مردم که يکشنبه شب در محل ستاد اين بنياد تشکيل شد دبير کل بنياد مردم، آقای نبوی را به عنوان مشاور عالی و رئيس ستاد انتخاباتی دهمين دوره رياست جمهوری بنياد مردم معرفی کرد.





















Copyright: gooya.com 2016