چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ محمد خاتمی به نامه مير حسين موسوی، ايلنا

تدبير و همراهی شما و آقای کروبی در رسيدن به وحدت کارساز است

تلاش برای بستن راه تشتت آرايی که معطوف به اصلاحات, پيشرفت و اعتلاء مادی و معنوی ميهن و تامين عدالت همه جانبه و پاس داشت حرمت و کرامت و آزادی انسان و اخلاق به خصوص در ميان حاکمان است وظيفه ای است بر دوش همه ما.

ايلنا: به دنبال نامه ديروز ميرحسين موسوی خطاب به سيد محمد خاتمی، عصر امروز رئيس دولت اصلاحات پيامی خطاب به مهندس موسوی صادر کرد.
به گزارش ايلنا متن کامل اين پيام بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم
برادر عزيزم جناب آقای مهندس ميرحسين موسوی
با سلام و احترام
از محبتی که ابراز فرموده ايد و همواره مشمول آن بوده ام تشکر می کنم. بازگشت پويا و با نشاط آن عزيز که از سرمايه های گرانسنگ انقلاب, ميهن و مردميد به صحنه و آمادگيتان برای حضور در عرصه سرنوشت ساز انتخابات رياست جمهوری را مبارک می دانم و اميدوارم شاهد انتخاباتی سالم, آزاد, رقابتی و پرشور باشيم و نتيجه رای مردم باعث اطمينان و شتاب بيشتر در مسير حرکت جامعه به سوی آرمانهای والايی باشد که انقلاب, امام و ملت داشته اند و مردم بزرگوار که شايسته زندگی معنوی و مادی بهتراند پيشرفت, آزادی و عدالت و مردم سالاری را در پرتو اين انتخابات بيشتر و بهتر در دسترس خود ببينند.
من نيز به عنوان فردی که جز به سربلندی ميهن و ملت و رسيدن به آرمانهای والای انقلاب نمی انديشد در کنار ديگر شهروندان آزاد و متعهد هر آنچه از دستم برآيد انجام خواهم داد.
همانگونه که در بيانيه خود اعلام کرده ام بار ديگر براين نکته تاکيد دارم که تلاش برای بستن راه تشتت آرايی که معطوف به اصلاحات, پيشرفت و اعتلاء مادی و معنوی ميهن و تامين عدالت همه جانبه و پاس داشت حرمت و کرامت و آزادی انسان و اخلاق به خصوص در ميان حاکمان است وظيفه ای است بر دوش همه ی ما و در اين مرحله خاص، تدبير و همراهی جنابعالی و برادر بزرگوارمان جناب آقای کروبی در رسيدن به وحدتی که در نامه اتان به آن اشاره کرده ايد کارساز خواهد بود. ان شاء الله.

سيد محمد خاتمی
۲۸/۱۲/۱۳۸۷





















Copyright: gooya.com 2016