پنجشنبه 29 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح گراميداشت نوروز در کنگره آمريکا مطرح می‌شود، ايسنا

يکی از قانونگذاران دموکرات آمريکايی اعلام کرد که طرحی را به کنگره ارايه می‌کند که هدف از آن گراميداشت نوروز، عيد سال نو ايرانيان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، خبرگزاری فرانسه با اعلام اين خبر به نقل از مايکل هوندا، نماينده‌ی دموکرات ايالت کاليفرنيا در بيانيه‌ای اعلام کرد که در طرح گراميداشت نوروز از اتباع ايرانی - آمريکايی برای همکاری با جامعه‌ی آمريکايی تقدير می‌شود و برای آنها و ملت ايران کاميابی را آرزو می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هوندا در اين بيانيه درخصوص اين طرح که اولين طرح از اين نوع در کنگره‌ی آمريکا است گفت: نوروز اصولی را به همراه دارد مبنی بر اينکه پندار، گفتار و رفتار هر شخص بايد نيکو و پرهيزکارانه باشد.

وی افزود: نوروز صرف‌نظر از قوميت و مذهب با همه‌ همراهی می‌کند و به اين دليل ظرفيت منحصر به فردی برای متحد کردن افراد دارای اديان مختلف است.

هوندا قرار است امروز (پنج‌شنبه) اين طرح را در کنگره ارائه کند.





















Copyright: gooya.com 2016