جمعه 30 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سال نو، نوروز ۱۳۸۸، سال همکاری و گفتگو، پيام نوروزی خانم آنجليکا بر، سخنگوی احزاب سبز اروپا

به مناست فرارسيدن بهار و سال نو ايرانيان«نوروز»، خانم آنجليکا بر سخنگوی احزاب سبز اروپا در امور خارجه و امور امنيتی و رئيس نمايندگی پارلمان اروپا در روابط با ايران، بيانيه زير را صادر کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۲۰ مارس برابر با آغاز سال نو ايرانيان، افغان ها، کردها و تعدادی از مليت های ديگر در سراسر جهان می باشد. به نام نمايندگی اروپا ـ ايران در پارلمان اروپا، از صميم قلب به شهروندان ايران و کشورهای همسايه اش که امروز سال نو و پيدايش بهار را جشن می گيرند، بهترين شادباش های خودم را تقديم می دارم و برای همه آنان سالی پر از شادی، موفقيت و صلح آرزو می کنم.
پيشنهاد اوباما، رئيس جمهور ايالات متحده مبنی بر از سرگيری روابط ايران و آمريکا، مورد تقدير و تحسين است. اتحاديه اروپا هم به بازنگری در روابطش با ايران فراخوانده شده است.
پيش از هر چيز، اميدوارم که سال نو، شروع نزديکی ايران با جامعه بين المللی باشد.
و اميدوارم که نوروز ۱۳۸۸ پايه و مبنای يک فضای اعتماد سازی متقابل، همکاری و گفتگو در بين جوامع باشد.
در ليست دراز آرزوهای من، پی گيری مبارزه برای خلع سلاح هسته ای در اروپا و همچنين در خاورميانه، مذاکرات برای صلح در منطقه و نيز يک تغيير و تحول مثبت در راستای رعايت حقوق بشر، دموکراسی و احترام به حقوق اقليت ها جای دارد.
از صميم قلب آرزومندم که سال نو امکان پيشرفت در اين راستا را به همه ما ببخشد.





















Copyright: gooya.com 2016