پنجشنبه 29 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير نفت: همکاری توتال در توسعه پارس جنوبی ادامه می يابد، ايرنا

وزير نفت ايران گفت: ‌شرکت فرانسوی توتال موافقت کرده است به فعاليت در توسعه ميدان گازی پارس جنوبی ادامه بدهد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از منابع خبری، غلامحسين نوذری افزود:‌ معتقديم که توتال موافقت کرده است به نقش خود در توسعه ميدان گازی پارس جنوبی ادامه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که به منظور شرکت در يک کنفرانس انرژی به ژنو سفر کرده بود، گفت:‌ ما معتقديم که بايد ميدان های نفت و گاز خود را توسعه دهيم و به اين منظور فرصت هايی را در اختيار برخی شرکت ها قرار دهيم و تصميم گيری در اين باره به خود آن ها بستگی دارد.
بنا بر اين گزارش، اظهارات نوذری در شرايطی است که هفته گذشته سيف الله جشن ساز مدير عامل شرکت ملی نفت ايران هشدار داده بود که ايران برای ميدان گازی پارس جنوبی ممکن است به دنبال شريک ديگری باشد.
به گفته جشن ساز توتال تحت فشار مستقيم آمريکا هيچ پيشرفتی در توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی نداشته است.
پيش از اين شرکت ملی نفت ايران به نقل از سيف الله جشن ساز اعلام کرده بود که شرکت های هلندی - انگليسی شل و رپسول اسپانيا نيز برای مذاکره جديد با ايران پا پيش گذاشته اند و شرکت نفتی انی (ENI) ايتاليا نيز در حال مذاکره فعال در باره فاز ۳ ميدان نفتی دارخوين است.





















Copyright: gooya.com 2016