جمعه 7 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايزنی های پشت پرده محسن رضايی برای تصاحب وزارت نفت! انتخاب

خبرگزاری انتخاب: پس از مطرح شدن دو شعار "دولت وحدت ملی" توسط علی اکبر ناطق نوری و "دولت نجات ملی" توسط اصلاح طلبان که دارای ماهيت يکسانی بودند، چندی است شعار "دولت ائتلاف ملی" توسط محسن رضايی در حال پيگيری است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از "جهان نيوز" شعار دولت ائتلاف ملی در حالی توسط محسن رضايی و ارگان رسانه ای اش (سايت تابناک) در حال پيگيری است که بر خلاف دو شعار فوق هيچ يک از فعالين سياسی آن را جدی نگرفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارشناسان و صاحبنظران سياسی معتقدند دولت ائتلاف ملی در کشورهايی که صاحب نظام حزبی کامل هستند و در شرايطی که هيچيک از احزاب توانايی کسب اقبال مردمی را ندارند تشکيل می شود، حال آنکه هيچکدام از شرايط ذکر شده در حال حاضر در کشور ايران وجود ندارد.

با اين حال به نظر می رسد عدم استقبال مردم و چهره های تاثير گذار سياسی از اين طرح رضايی تا جايی است که ظاهرا مبلغ اين شعار نيز چندان آن را جدی نگرفته و در حال رايزنی پشت پرده با برخی کانديداهای انتخابات دهم از جمله ميرحسين موسوی است.

همچنين سردار اعلايی از نزديکان محسن رضايی ماموريت يافته تا مقدمات تشکيل جلسه ای را با ميرحسين موسوی و اعضای حزب توسعه و عدالت (حزب محسن رضايی) تشکيل دهد.

بر طبق آخرين اخبار ميرحسين موسوی نيز از تشکيل اين جلسه استقبال کرده است.

منابع خبری پيش از اين از تصميم جدی محسن رضايی برای کانديداتوری در انتخابات دهم خبر می دادند ولی يکی از نزديکان رضايی به خبرنگار ما گفت: چناچه رضايی بتواند قول وزارت نفت را از ميرحسين بگيرد از کانديداتوری خويش به نفع وی انصراف می دهد.





















Copyright: gooya.com 2016