شنبه 8 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشخص شدن روسای ستادها و آغاز به کار ستادهای دانشجويی ميرحسين موسوی، ايسنا

رييس ستاد مرکزی انتخابات مهندس ميرحسين موسوی از انتخاب تعدادی از روسای ستادهای استانی انتخابات وی خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) بهزاديان‌نژاد اظهار کرد: با توجه به ابراز علاقه‌مندی هم‌ميهنان عزيز برای همکاری با ستاد انتخابات مهندس موسوی ، روسای ۲۴ ستاد در استان‌های کشور نهايی شد و روسای ستادهای ساير استان‌ها نيز به زودی اعلام خواهد شد.

هم‌چنين رييس کميته جوانان و دانشجويان ستاد انتخاباتی مهندس ميرحسين موسوی از آغاز به کار ستادهای دانشجويی در دانشگاه‌های سراسر کشور و اعلام موجوديت برخی از آن‌ها خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حمزه غالبی اظهار کرد: در حال حاضر کميته آماده است از کارهای ستادی وارد صف شود. خوشبختانه فرصت تعطيلات عيد نوروز، مجال کافی را برای به سرانجام رسيدن فاز برنامه‌ريزی و سازماندهی فراهم کرده است.

وی در تشريح فعاليت‌های کميته جوانان و دانشجويان گفت: در بخش دانشجويی علاوه بر برنامه‌ريزی و سازماندهی لازم برای کمک به انتشار نشريات دانشجويی، برگزاری نهضت سخنرانی، همايش و سمينار در دانشگاه‌ها و محيط‌های دانشجويی، ايجاد حلقه‌های گفت‌وگو (سفيران داوطلب)، تدوين و انتقال مطالبات علمی- سياسی- صنفی و فرهنگی دانشجويان (گروه‌های توليد محتوا)، پايش منظم محيط و مطالبات دانشگاه، فعال کردن شبکه تشکل‌های دانشگاهی نظير انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی - هنری و تعامل با رکن استان‌های ستاد در جهت تعيين مسوولان ستادهای دانشجويی استان‌ها در سراسر کشور و ارتباط سيستماتيک و منظم با تمام آن‌ها درشرف اتمام است.

وی ادامه داد: در اين راستا در بخش دانشجويی تعيين رابط معين دانشجويی در تمامی دانشگاه‌های سراسری، علوم پزشکی، آزاداسلامی، واحدهای مطرح دانشگاه پيام نور، غيرانتفاعی و علمی - کاربردی در دستور کار کميته جوانان و دانشجويان قرار دارد.

رييس کميته جوانان و دانشجويان اين ستاد گفت: کمک برای هماهنگی و توانمندسازی برای حرکت جدی‌تر ستادهای خودجوش دانشجويی نيز در دو نوع ستاد‌های هويتی و دانشگاهی با جديت پيگيری می‌شود.

وی ادامه داد: ستادهای دانشگاهی در حال حاضر در دانشگاه‌های کشور در حال راه‌اندازی است که برخی از آن‌ها نيز اعلام موجوديت کرده‌اند. به عنوان مثال ستاد دانشجويان حامی مهندس موسوی در دانشگاه شريف اعلام موجوديت کرده است و ستادهای حامی مهندس در عمده دانشگاه‌های شهر تهران و ستاد ملی دانشگاه آزاد نيز به زودی اعلام موجوديت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای هويتی می‌توانند در قالب ملی و محلی با توجه به پتانسيل خود اعلام موجوديت کنند. به عنوان مثال ستاد ملی دانشجويان اصولگرای حامی ميرحسين در سطح ملی و ستاد ادوار انجمن‌های اسلامی در حال طی مقدمات برای اعلام موجوديت هستند.

غالبی گفت: ستادهای فدرال دانشجويی حامی ميرحسين موسوی، در برخی از کشورهای خارجی، به ويژه در چند کشور آسيايی تشکيل شده است.

غالبی همچنين از راه‌اندازی بخشی با عنوان "ستاد موج نو" ياد کرد و گفت: در اين بخش از روش‌های نوينی برای توليد و انتقال پيام استفاده خواهد شد که در آينده نزديک در مورد اين فعاليت‌ها گزارشی ارائه می‌شود.

وی گفت: جوانان و دانشجويانی که علاقمند به همکاری با کميته جوانان و دانشجويان ستاد انتخاباتی مهندس ميرحسين موسوی هستند می‌توانند با اين کميته در ارتباط باشند.





















Copyright: gooya.com 2016