سه شنبه 11 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنفرانس دو روزه پارلمان اروپا در مورد "حقوق بشر و مسئله دمکراسی و فدراليسم در ايران"

بر طبق اعلاميه سازمان "مليت های بدون نماينده" (در سازمان ملل) قرار است روزهای چهارشنبه اول آوريل و پنج شنبه دوم آوريل يک کنفرانس دو روزه در پارلمان اروپا با همکاری پارلمان اروپا ؛ سازمان "مليت های بدون نماينده" ؛ کنگره مليت های های فدرال ايران و شخصيت های سياسی ايرانی و اروپائی تشکيل شود. در اين کنفرانس که در آن تعداد زيادی از نمايندگان سازمانها و جريانات فکری مختلف شرکت خواهند داشت مسائلی نظير دمکراسی در ايران، فدراليسم، تبعيض بر عليه مليت ها و اقوام ايرانی، نقش و جايگاه مليت ها و اقوام ايرانی در بوجود آوردن يک سيستم دمکراتيک و غير متمرکز، خودگردانی، آزادی و نقش مطبوعات و رسانه ها در پروسه دمکراتيک، و ساختار مناسب سيستم اداری و دولتی در ايران آينده و آزاد مورد بحث و بررسی سخنرانان و پانل ها (ميزگردهای) مختلف قرار خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موضوع دمکراسی و خودگردانی و يا خودمختاری در چارچوب يک سيستم فدرال و غير متمرکز بحث اصلی کنفرانس خواهد بود. علاوه بر نمايندگان جريانات فکری و گروه های مختلف اپوزيسيون ايران و شخصيت های سياسی مخالف رژيم جمهوری اسلامی، بسياری ازسياستمداران و نمايندگان سرشناس پارلمان اروپا نيز در اين کنفرانس سخنرانی خواهند نمود.

گزارش کامل اين کنفرانس دو روزه موضوع بحث برنامه ميزگرد تلويوزيون صدای آمريکا در ساعت هفت و نيم غروب به وقت اروپا ( ساعت شش و نيم غروب بوقت بريتانيا) و ساعت ۱۰ شب بوقت ايران در روز پنجشنبه دوم آوريل مطابق با سيزده فروردين، پخش خواهد شد.

خبر: به اقتباس از اطلاعيه "مليت های بدون نماينده"





















Copyright: gooya.com 2016