پنجشنبه 13 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی کانديدای جانشين خاتمی در جبهه مشارکت، ايلنا

مسوول کميته اطلاع رسانی جبهه مشارکت ايران اسلامی از برگزاری نشست مشترک اعضای شورای مرکزی ، دفتر سياسی و روسای دفتر استانی و منطقه ای اين حزب در روز شنبه خبر داد.


ايلنا: مسوول کميته اطلاع رسانی جبهه مشارکت ايران اسلامی از برگزاری نشست مشترک اعضای شورای مرکزی ، دفتر سياسی و روسای دفتر استانی و منطقه ای اين حزب در روز شنبه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نورانی در گفت و گو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: قرار است در اين جلسه به بررسی و انتخاب کانديدای مورد حمايت اين حزب در انتخابات رياست جمهوری دهم پرداخته شود.
وی اظهار داشت: در کنگره يازدهم جبهه مشارکت مقرر گرديد که اين حزب از خاتمی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری دهم دعوت به عمل آورده و از ايشان حمايت کند و در صورت عدم حضور ايشان به معرفی فرد ديگری اقدام نمايد لذا در نشست روز شنبه اين امر انجام ميشود.
نورانی در پاسخ به اين سوال که آيا گزينه مورد حمايت جبهه مشارکت، ميرحسين موسوی خواهد بود يا فرد ديگری؟ گفت: اين موضوع و ساير موضوعات مربوط به انتخابات در نشست روز شنبه مورد بررسی قرار می گيرد.





















Copyright: gooya.com 2016