دوشنبه 3 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عطريانفر: انصراف خاتمی اصلاح طلبان را دچار ابهام کرد، مهر

يک عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی گفت: همه جمع بندی سياسی برای اجماع حول محور خاتمی شکل گرفته بود ولی با انصراف خاتمی از کانديداتوری کليه جمع بنديهای جبهه اصلاحات در اين خصوص دچار توقف و ابهام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد عطريانفر عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: با اتفاقی که در روزهای پايانی سال ۸۷ مبنی بر کناره گيری خاتمی از حضور در عرصه رقابت انتخابات رياست جمهوری دهم رخ داد اصلاح طلبان پس از سپری شدن تعطيلات نوروز، به طور حتم موضوع انصراف خاتمی از کانديداتوری و آثار و تبعات سياسی اين تصميم و همچنين حضور ميرحسين و کروبی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: اما با توجه به نحوه خروج خاتمی از صحنه انتخابات و بيانيه ای که در اين زمينه صادر کرد و نامه های نگاشته شده بين خاتمی و ميرحسين موسوی و همچنين جايگاهی که پيشاپيش از ميرحسين در صورتبندی سياسی شکل گرفته بود به نظر می رسد که بخش عظيمی از آراء خاتمی به سوی ميرحسين موسوی هدايت شود.

عطريانفر همچنين گفت: چشم انداز آينده اجماع اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری دهم را مثبت می بينم.

اين فعال سياسی اصلاح طلب تصريح کرد: اصلاح طلبان برای تغيير وضعيت موجود کشور بايد به پيروزی بينديشند چرا که در اين شرايط پيروزی حاصل نمی شود مگر از معبر اجماع!





















Copyright: gooya.com 2016