پنجشنبه 13 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قدردانی عمر البشير از حمايت‌های چاوز، فارس

خبرگزاری فارس: "عمر البشير "، رئيس جمهور سودان از "هوگو چاوز " همتای ونزوئلايی خود به دليل حمايت از وی در قبال حکم دادگاه جنايی بين المللی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آژانس بوليواری ونزوئلا، عمر البشير روز گذشته اعلام کرد که موضع ونزوئلا در قبال حکم دادگاه جنايی بين المللی موجب رضايت خاطر بسياری در سودان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا در ديدار با عمر البشير در حاشيه اجلاس سران آمريکای جنوبی و اعراب در دوحه پايتخت قطر بر حمايت از او در قبال تحرکات مداخله جويانه امپرياليسم عليه استقلال و کرامت ملت سودان تاکيد کرد.
چاوز به علاوه با رد حکم دستگيری عمر البشير خواستار بازداشت جرج بوش رئيس جمهور سابق آمريکا و شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستی به خاطر ارتکاب جنايات جنگی عليه مردم فلسطين شد.
رئيس جمهور سودان افزود: در قبال رای دادگاه جنايی بين المللی از حمايت اعراب، اتحاديه آفريقا، سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش غير متعهد ها برخوردار شديم و اينک نيز به رهبری هوگو چاوز حمايت آمريکای جنوبی را داريم.
البشير تصريح کرد: سودان نيز همواره حامی انقلاب کوبا بوده و اينک نيز در کنار چاوز، لولا داسيلوا و ديگر رهبران جهانی است.
رئيس جمهور سودان همچنين حکم صادر شده عليه خود را مبتنی بر ديدگاهی نادرست خواند و بر حمايت مردم کشورش از دولت تاکيد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016