شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعدادی از اصول‌گرايان با ميرحسين موسوی ديدار کرده‌اند، ايسنا

حسن بيادی خبر داد که اواخر اسفند ماه سال گذشته وی به همراه تعدادی از اصول‌گرايان با ميرحسين موسوی، کانديدای انتخابات رياست‌جمهوری ديدار کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بيادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به شخصيت ميرحسين موسوی افزود: من آقای ميرحسين را اصول‌گرا می‌دانم و در ديداری که با ايشان داشتم، به اين موضوع بيشتر پی بردم و از اين بابت مطمئن شدم.

وی با بيان اين که جمعی از اصلاح‌طلبان از آمدن آقای موسوی راضی نيستند، گفت: درست است که آقای موسوی درچندين سال گذشته مسووليت اجرايی نداشته است، ولی به خوبی در جريان تحولات سياسی کشور و جهان هست.

وی هم‌چنين به احتمال کانديداتوری قاليباف اشاره کرد و گفت: من فکر می کنم اگر آقای قاليباف کانديدا شود جمع زيادی از اصول‌گرايان از وی حمايت می‌کنند؛ البته برخی نيز به خاطر اين که تمايل دارند کانديدای انتخابات شوند و با آمدن و رای آوردن قاليباف اين امر برای آن‌ها محقق نمی‌شود، از اين مساله راضی نخواهند بود.

بيادی در پايان درباره موضع جمعيت آبادگران جوان نيز گفت که اين جمعيت موضعی هماهنگ با ساير گروههای اصول‌گرا خواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016