شنبه 15 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه حريت: ملاقات خاتمی با اوباما در ترکيه، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: روزنامه ترک زبان "حريت" خبر داد که محمد خاتمی و بارک اوباما هفته آينده بطور هم زمان در همايش "اتحاد تمدن ها" در ترکيه شرکت خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری انتخاب، اين همايش در روزهای ۶ و ۷ آوريل در استانبول برگزار خواهد شد. اوباما تنها در روز هفتم در اين نشست شرکت خواهد کرد. با حضور هم زمان اوباما و خاتمی به نوشته حريت اين اولين ملاقات اوباما با يک شخصيت سياسی ايرانی است.

حريت به نقل از يک مقام سياسی می نويسد که امروز همه کشور ها علاقه دارند و تلاش می کنند ميان ايران و آمريکا ميانجی گری کنند.

ترکيه پيش از اين اعلام کرده که آماده است راه ملاقات ميان دو دولت ايران و آمريکا را هموار سازد. حضور هم زمان خاتمی و اوباما در دومين همايش "اتحاد تمدن ها" در شهر استانبول و ايجاد زمينه ملاقات آنان در ادامه تلاش های ترکيه برای ميانجی گری ميان تهران و واشنگتن است.

همايش "اتحاد تمدن ها" ابتدا در سپتامبر ۲۰۰۴ ميلادی از طرف اسپانيا و برای رفع تنش های جاری جهان غرب و جهان اسلام پيشنهاد شد.

اولين همايش "اتحاد تمدن ها" در سال ۲۰۰۸ ميلادی در مادريد برگذار شد.





















Copyright: gooya.com 2016