شنبه 22 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابطحی: کروبی کانديدای اصلح است، سه ديدگاه انتخاباتی در مجمع روحانيون مبارز، مهر

معاون سابق سيد محمد خاتمی در دوران رياست جمهوری، با اشاره به انتصابش به سمت مشاور مهدی کروبی کانديدای انتخابات رياست جمهوری دوره دهم ، گفت: به دلايل مختلفی فکر می کنم، کروبی در اين شرايط کانديدای اصلحی است و می تواند برای کشور مفيد باشد لذا من نيز علاقمند به همکاری با کروبی هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد علی ابطحی عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: انتخاب و حضورم در ستاد انتخابات کروبی به عنوان عضو مجمع روحانيون صورت نگرفته است.

وی همچنين از برگزاری جلسه فردا شب مجمع روحانيون به منظور تصميم گيری نهايی درباره کانديدای مورد حمايت خود در انتخابات رياست جمهوری دهم خبر داد و افزود : در مجمع روحانيون برخی دوستان علاقمند به حمايت از ميرحسين موسوی و برخی ديگر علاقمند به حمايت از کروبی هستند به گونه ای که حتی اين دو کانديدا را در سفرهای تبليغاتی همراهی می کنند.

ابطحی ادامه داد: اما تعدادی ديگر از دوستان مجمع روحانيون معتقد به عدم اعلام نظر مجمع در شرايط فعلی هستند که البته بايد اين مباحث در جلسات مجمع مورد بحث و بررسی قرار بگيرد.

اين عضو مجمع روحانيون مبارز همچنين گفت: در هر صورت نظر نهايی مجمع در خصوص اعلام حمايت از کانديدای واحد اصلاح طلبان در انتخابات آتی پس از بحث و بررسی ها اعلام خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016