پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال رامين صادقی به بند عمومی زندان اردبيل، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: رامين صادقی اصل، فعال مدنی آذربايجانی که روز ۱۷ بهمن ۸۷ در منزل پدری اش در اردبيل بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات انتقال يافته بود، از روز يکشنبه ۲۳ فروردين ۸۸ به بند عمومی زندان اين شهر منتقل شده است.

به گفته نزديکان صادقی٬ مامورين زندان تاکنون مانع از تماس تلفنی و ملاقات حضوری آنها با رامين شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده اين فعال بازداشتی، که مراجعات مکرر آنها به دادگاه و زندان جهت اطلاع از اتهامات فرزندشان و ملاقات با او تا کنون بی نتيجه مانده است، معتقدند که او بشدت «شکنجه شده» و هم اکنون «تحت شرايط نامناسبی » به سر می برد.

در اين ميان چندی پيش فعالين حقوق بشر در آذربايجان از شکنجه برخی از زندانيان سياسی آذربايجانی به منظور گرفتن اعترافات دروغين و تمديد قرار بازداشت موقت صادقی بدليل رد اعترافات اخذ شده تحت فشار ابراز نگرانی کرده بودند.

شايان ذکر است رامين صادقی پيش از اين نيز در جريان مراسمات روز جهانی زبان مادری در ۲ اسفند ۸۵ بازداشت و پس از مدتی به قيد وثيقه از زندان آزاد شده بود.

همزمان سازمان عفو بين الملل طی بيانيه ای رامين صادقی را زندانی عقيدتی ناميده بود وخواهان آزادی وی شده بود.





















Copyright: gooya.com 2016