پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانشجويان دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل ۴ روز به دانشگاه مهلت دادند، آزادنا

آزادنا - پايگاه خبری دانشجويان دانشگاه آزاد: در پی بستری شدن يکی از اعتصاب غذا کنندگان دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل جمعی از اساتيد مهم و قديمی دانشگاه با دانشجويان مذاکره کردند و به آنها قول دادند که با مذاکره با رييس دانشگاه خواسته های دانشجويان را عملی خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پروفسور نجف پور، دکتر شيخ الاسلامی، دکتر گرجی، دکتر صديقی، دکتر نقی پور، دکتر بخشی و مهندس مخبری اساتيدی بودند که با مذاکره با دانشجويان وشنيدن خواسته های آنها سعی دارند با ميانجی گری و تحت فشار گذاشتن مسئولين، دانشگاه را متقاعد کنند که با خواسته های دانشجويان موافقت کند.

به گزارش آزادنا؛ اين اساتيد از دانشجويان خواستند بيشتر از اين به خودشان صدمه نزنند و اعتصاب غذای خود را بشکنند و به آنها مهلت دهند تا موضوع را حل و فصل کنند.بر اثر خواهش اساتيد دانشجويان معترض برای نشان دادن حسن نيت خود به اساتيد دانشگاه اعتصاب غذای خود را با خوردن چای شکستند که مورد تشويق اساتيد قرار گرفتند.

بعد از جلسه مذاکره با اساتيد، مجمع عمومی انجمن اسلامی منتخب دانشجويان با حضور نماينده شورای صنفی و دانشجويان اعتصاب غذاکننده تشکيل شد و مقرر گرديد اگر تا روز دوشنبه اساتيد موفق به راضی کردن رييس دانشگاه نشدند دانشجويان مجددا و اين بار با تعداد بيشتری دست به اعتصاب غذا و ادامه تحصن خواهند زد.





















Copyright: gooya.com 2016