سه شنبه 1 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امور خارجه: اظهارات دبيرکل سازمان ملل جانبدارانه است، ايرنا

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات "بان کی مون" دبيرکل سازمان ملل در واکنش به سخنرانی دکتر "محمود احمدی نژاد" در اجلاس ژنو را خارج از چارچوب اصل بيطرفی و دارای رويکردی جانبدارانه و غيرمنطقی دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روز سه شنبه گروه سياسی ايرنا به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه، "حسن قشقاوی" اظهار داشت: فضای مجامع بين المللی همواره می بايست محلی برای تبادل آرا بطور آزادانه و به دور از هرگونه اختناق برای ارائه ديدگاه کشورها و ريشه يابی واقعيت ها باشد.
سخنگوی دستگاه ديپلماسی از اينکه برخی از کشورهای غربی رويکردهای ناعادلانه رژيم صهيونيستی در ايجاد نسل کشی، نژاد پرستی، کشتار زنان و کودکان و مردم مظلوم و بی گناه و محاصره و سلب حق حيات طبيعی آنان را با سياست سکوت، نابردباری و ناديده انگاری تعقيب می کنند، اظهار تاسف کرد.
وی خاطر نشان کرد: اکثر اعضای اجلاس بازنگری مصوبات دوربان بر اين اعتقاد هستند که پس از گذشت هشت سال از فرايند اجلاس "دوربان يک"، مبارزه با تبعيض نژادی و نژادپرستی می بايست روندی رو به جلو و کارآمد پيدا کرده و کشورها با طرح مشکلات و مصاديق واقعی آن به سازو کارهای سازنده و مفيد دست يابند.
سخنگوی دستگاه ديپلماسی کشورمان يادآور شد: اين مهم از طريق راه حل های شفاف، صادقانه و واقع بينانه محقق گرديده که در سخنان رييس جمهوری اسلامی ايران اين معنا به نحو مطلوبی آشکار گرديد.





















Copyright: gooya.com 2016