دوشنبه 7 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: حلقه اصلی تروريست‌های دستگير شده کمتر از ۱۰ نفر است، فارس

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام اژه‌ای با بيان اينکه حلقه اصلی تروريست‌های دستگير شده کمتر از ۱۰ نفر هستند، گفت: با هوشياری و اشراف بسيار خوبی که سربازان گمنام امام زمان (عج) دارند، قبل از اينکه هر اقدام آنها عملياتی شود، اين افراد شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلامحسين اژه‌ای وزير اطلاعات با اشاره به خشم رژيم صهيونيستی از شکست در جبهه‌های مختلف از جمله ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ايران گفت: اين رژيم بعد از شکست در جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه و رسوايی در عرصه‌های مختلف دست و پا می زند و می خواهد هر اقدامی که بتواند عليه جمهوری اسلامی انجام دهد، اما تاکنون نتوانسته است و در آينده نيز موفق نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به فعاليتهای رژيم صهيونيستی عليه جمهوری اسلامی ايران افزود: اين رژيم مدتهاست تلاش می کند به نحوی بعضی از جريانات ضدانقلابی و اشرار را تحريک کند تا به اقداماتی عليه کشور مبادرت کنند.
اژه‌ای با بيان اينکه از چندی پيش متوجه گروهی شديم که صهيونيست ها آنها را بر ضد مردم ايران تجهيز می کردند، تصريح کرد: با توجه به اهميت موضوع، وزارت اطلاعات اهتمام بيشتری به خرج داد و بر روی آن بيشتر متمرکز شد و بحمدالله قبل از هر اقدامی عوامل اصلی شان شناسايی و دستگير شدند.
وزير اطلاعات به طراحی اين گروه برای چند انفجار متوالی تا آستانه انتخابات رياست جمهوری اشاره کرد و گفت: با هوشياری و اشراف بسيار خوبی که سربازان گمنام امام زمان (عج) دارند قبل از اينکه هر اقدام آنها عملياتی شود، اين افراد شناسايی و دستگير شدند و تجهيزات و موادی از آنها ضبط شد
وی از ادامه تحقيقات و بررسی ها در اين خصوص خبر داد و افزود: اميدواريم بتوانيم به زودی همه جوانب اين قضيه را جمع کنيم و ان شاء‌الله اگر اطلاعات ريزتری مورد نياز مردم باشد و از لحاظ قانونی قبل از قطعيت حکم، مجاز به انتشار آن باشيم در اختيار رسانه‌ها و مردم قرار خواهيم داد.
محسنی اژه‌ای با بيان اينکه اين گروه تعدادی عوامل اصلی، عوامل پشتيبانی و برخی افراد تجهيز کننده داشته است، گفت: عناصر اصلی اين گروه که تاکنون دستگير شده‌اند زير ۱۰ نفر هستند اما تعداد مجموعه کسانی که با اينها اجمالا همکاری کرده يا پشتيبانی می‌کرده‌اند، بيشتر بوده است.
وزير اطلاعات، جمهوری اسلامی ايران را در همه زمينه ها و به ويژه در زمينه اطلاعاتی بسيار قوی توصيف و تصريح کرد: رژيم صهيونيستی خود اين موضوع را بسيار خوب می داند و اين اقدامات تقريبا برای کشور ما نه تازگی دارد و نه از اين جور کارها می توان ناامنی برای کشور ايجاد کرد.
محسنی اژه‌ای همچنين همه مردم ايران به ويژه جوانان را در مقابل توطئه های دشمنان به هوشياری دعوت کرد و گفت: مردم ما و به ويژه جوانان بايد مراقب باشند فريب برخی کارها و تبليغات اينها را نخورند چرا که اين مسئله بسيار مهم است که جريان صهيونيستی بعضا به صورت غيرمستقيم وارد می شود.
وی افزود: مطمئنا همه مردم ما حتی آن کسانی که ممکن است با انقلاب مشکل داشته باشند يا اصلا ضدانقلاب باشند، حاضر نيستند با رژيم نژادپرست صهيونيستی همکاری کنند.
وزير اطلاعات در پايان تاکيد کرد: بعضی از اينها ممکن است در يک مقدماتی فريب بخورند که بايد در اين زمينه بسيار مراقب باشند و اگر با هر نوع مورد مشکوکی مواجه شدند مثل هميشه ما را ياری کنند.





















Copyright: gooya.com 2016