سه شنبه 8 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش ضرغامی به انتقادات ميرحسين موسوی، جهان نيوز

به گزارش جهان، شنيده شده ميرحسين موسوی نسبت به عدم همکاری صدا و سيما برای اختيار گذاشتن فيلم های آرشيوی دهه ۶۰ خود به ضرغامی اعتراض و خواستار همکاری بيشتر اين سازمان شده است.

شنيده ها خبرنگار جهان حاکی از آن است که کندی در روند تعامل صداوسيما و ستاد ميرحسين بر سر فيلم های آرشيوی به اظهارات و انتقادات تند هفته گذشته ميرحسين عليه صداوسيما بر می گردد که در آن صداوسيما به کم کاری و بی تحرکی در رونق بخشيدن به فضای انتخاباتی کشور متهم شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ميرحسين در نقد صداوسيما عنوان کرده بود که: ما اراده ای در صداوسيما که به خاطر مصالح ملی بخواهد مردم را برای شرکت گسترده در انتخابات بسيج کند، نديديم .

به نظر می رسد در واکنش به اين سخنان، صداوسيما در روزهای اخير تبليغات فشرده و گسترده ای را در معرفی ويژه برنامه های رسانه ملی برای انتخابات آغاز کرده است تا از زير بار اتهام به کم کاری فرار کند.

اين واکنش ضرغامی در حالی صورت می گيرد که وی پيش از اين با استقبال از منتقدان خود اعلام کرده بود: "نقد رسانه ملی بايد بی رحمانه باشد".

با اين حال در روزهای اخير برخی منابع از ابلاغ تذکری جدی به ضرغامی و به دنبال آن به معاونت سياسی رسانه ملی مبنی بر پرهيز از تخريب نامزدهای انتخاباتی خبر دادند.





















Copyright: gooya.com 2016