چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: ۹۰ درصد مردم از طرح امنيت اجتماعی راضی هستند، مهر

* آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخابات

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور از آمادگی نيروی انتظامی برای برگزاری انتخابات در کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان صبح چهارشنبه در حاشيه همايش تجليل از مربيان و اساتيد نيروی انتظامی کشور به خبرنگاران گفت: نيروی انتظامی دو کار را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پيگيری می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی برقراری و حفظ نظم و امنيت کشور که در حال حاضر برنامه ريزيهای لازم برای بکارگيری نيرو و تامين امنيت حوزه های اخذ رای در سرتاسر کشور در حال اجراست و ديگری پاسخ به استعلامات مورد نياز مراجع تعيين صلاحيت نامزدهای انتخابات رياست جمهوری که در اين رابطه پليس اطلاعات و امنيت نيروی انتظامی وظيفه پاسخگويی به اين استعلامات را دارد.

وی در رابطه با اجرای طرح انضباط اجتماعی و بعضی از انتقادهای وارد شده به آن در تهران گفت: طبيعی است که با اجرای يک طرح عده ای ناراضی و عده ای ديگر راضی باشند اما براساس نظرسنجی که شهرداری تهران که يک سازمان خارج از نيروی انتظامی است انجام داده مشخص شده که ۹۰ درصد مردم از اجرای اين طرح در پايتخت رضايت کامل دارند.





















Copyright: gooya.com 2016