چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين اخبار از بازداشت شدگان روز کارگر تهران

خانواده بازداشت شدگان تجمع روز کارگر در پارک لاله تهران طی نامه‌هايی جداگانه به مسئولين دادگاه انقلاب خواستار ديدار با آنان شدند.
خانواده‌های بازداشت شدگان که شامل دانشجويان, اعضای کمپين يک ميليون امضا و فعالان کارگری هستند نامه‌هايی را نيز به هاشمی شاهرودی و کميته حقوق شهروندی نوشته‌اند و خواستار رسيدگی به وضعيت بازداشت شدگان شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته همسر يکی از اين بازداشت شدگان آن‌ها هم اکنون در زندان اوين به سر می‌برند و قرار است به بند ۲۰۹ اين زندان انتقال يابند.
تا کنون هيچ‌يک از مردان بازداشت شده در اين تجمع با اعضای خانواده‌شان تماس نگرفته‌اند و تنها به دختران بازداشت شده اجازه تماس با خانواده‌ها داده شده است.
تا کنون تعداد محدودی از بازداشت‌شدگان با قيد کفالت آزاد شده اند و مابقی با قرار بازداشت در زندان اوين به سر می‌برند. خانواده اين افراد همچنين در تلاشند با بعضی از مقامات نظام ديدار کنند.
تا کنون هيچ اتهام مشخصی به اين افراد تفهيم نشده‌است اما ديروز قاضی حداد در روزنامه اعتماد ملی اعلام کرده که اين افراد قصد اغتشاش داشته و از ماهواره‌های خارجی خط می‌گرفته‌اند.





















Copyright: gooya.com 2016