پنجشنبه 17 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام آمادگی احمدی‌نژاد برای مناظره با ديگر کانديداها، فارس

خبرگزاری فارس: سيد مجتبی ثمره‌ هاشمی از اعلام آمادگی احمدی‌نژاد برای مناظره با ديگر کانديداهای رياست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سيدمجتبی ثمره‌هاشمی پيش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در اهواز اظهار داشت: شعار آوردن پول نفت بر سفره مردم متعلق به احمدی‌نژاد نيست و اين شعار در اوايل، از طرف ايشان صادر نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اقدامات عمرانی دولت گفت: دولت نهم بيش از ۱۱۰ ميليارد دلار در بخش عمرانی کشور هزينه کرده است و اين عمران و آبادانی در سراسر کشور به صورت متوازن اتفاق افتاده است.
ثمره هاشمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کانديداهای رياست جمهوری در سطح کشور در حال فعاليت هستند و می‌توانند تمام مسائل را آزادانه به مردم انتقال دهند ولی بايد متوجه باشند در وادی نقد بايد با عدالت رفتار کند.
مسئول ستاد هماهنگی حمايت‌های مردمی از احمدی‌نژاد تاکيد کرد: تمام ستادهای مردمی اين کانديدا در کشور با رعايت قانون‌مداری، پرهيز از تخريب کانديدا و خودداری از استفاده از امکانات دولتی می‌توانند برای احمدی‌نژاد تبليغ کنند.
وی تاکيد کرد: رويکردهای دولت نهم در صورت پيروزی در انتخابات تغييری نکرده است ولی بايد دانست که تجربه چهار ساله دولت، پشتوانه‌ای محکم برای دولت دهم برای احمدی‌نژاد خواهد بود.
ثمره هاشمی خاطر نشان کرد: سفرهای استانی از نقاط قوت دولت نهم به شمار می‌آيد و اين نقطه قوت نبايد به عنوان اهرمی تخريبی برای تضعيف دولت استفاده شود.
رئيس ستاد هماهنگی حمايت های مردمی احمدی‌نژاد افزود: دولت نهم با اجرای سفرهای استانی مردم را به حقوق حقه خود آشنا کرده‌ و باعث شده است که سفرهای استانی برای هر دولتی که بعد از اين دولت سرکار بيايد، امری الزامی تلقی شده و يکی از خواست‌های مردم است.
وی درباره تغير مکرر وزرا در دولت نهم گفت: بسياری از گزينه‌های احمدی‌نژاد برای تصدی سمت وزارت در دولت از طرف مجلس تاييد نشدند و يا در ميان راه از طرف مجلس برای تصدی اين سمت شايسته دانسته نشدند و تغيير کردند و اين روند تنها به دليل اجرای عدالت و تحقق آرمان‌های انقلاب بوده است.
مسئول ستاد هماهنگی حمايت‌های مردمی از احمدی‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره تغيير مکرر فرمانداران گفت: شايد در کشور شهرهای معدودی وجود داشته باشد که فرمانداران آن پنج بار تغيير کرده است و اين مسئله در کشور به صورت پايه‌ای انجام نشده است.
وی تاکيد کرد: احمدی‌نژاد در انتخابات حاضر به مناظره با تمام کانديداهای رياست جمهوری است.





















Copyright: gooya.com 2016