دوشنبه 21 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: حمايتم از احمدی‌نژاد در انتخابات آتی را تکذيب می‌کنم، ايلنا

يکی از خبرگزاری ها به نقل از وی با انتشار خبری، از حمايت توکلی از احمدی نژاد خبر داده بود.


ايلنا: احمد توکلی حمايتش از محمود احمدی نژاد را در انتخابات آينده تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نماينده تهران در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، به بيان همين نکته اکتفا کرد که چنين خبری را تکذيب می کند. وی ادامه داد در گفت و گويی با منبع منتشر کننده اين خبر به تشريح دلايل خود خواهد پرداخت.

يکی از خبرگزاری ها به نقل از وی با انتشار خبری، از حمايت توکلی از احمدی نژاد خبر داده بود.
در خبری که به نقل از وی منتشر شده بود، آمده است: احسان ياوری دبير شورای تبيين مواضع بسيج دانشجويی دانشگاه‌های تهران در خصوص جلسه روز گذشته جمعی از دانشجويان بسيجی دانشگاه‌های تهران ازجمله علامه‌ طباطبايی، خواجه‌نصيرالدين طوسی، علم‌وصنعت، تربيت مدرس و دانشگاه تهران با احمد توکلی رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: در اين ديدار که در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، دانشجويان از برخی جريانات که به اصولگرايان فشار می‌آورند تا برای پائين آوردن رأی احمدی‌نژاد در انتخابات رياست جمهوری، حضور خود در انتخابات را اعلام کنند، انتقاد کردند و احمد توکلی نيز اين انتقاد دانشجويان را پذيرفت و تأکيد کرد که اين کار نبايد صورت گيرد.





















Copyright: gooya.com 2016