چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زهرا رهنورد: حضور زنان در کابينه حداقل مطالبات در اين حوزه به شمار می رود، مهر

شيراز - خبرگزاری مهر: همسر ميرحسين موسوی از وجود زن در کابينه دولت آينده به عنوان حداقل مطالبات موجود در حوزه زنان ياد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، زهرا رهنورد ظهر چهارشنبه در نشستی خبری در شيراز افزود: رئيس جمهور آينده کشور به عنوان حداقل مطالبات حوزه زنان بايد به حضور زن در کابينه خود توجه کند و در اين راه بايد موانع و مشکلاتی که شايد در اين مسير به وجود آيد نيز برطرف شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سئوال که "آيا شما در صورت پيروزی ميرحسين موسوی در کابينه وی قرار خواهيد داشت" گفت: من در هيچ کابينه ای تاکنون نقشی نداشته ام و چنانچه درخواست مشاوره ای از من می شد قبول می کردم ولی در کابينه موسوی نيز حضور نخواهم داشت.

همسر مير حسين موسوی همچنين در پاسخ به سئوالی پيرامون تقابل مجلس با دولت مير حسين در صورت پيروزی وی در انتخابات، بيان کرد: ما به همکاری مجلس خوشبين هستيم چراکه اگر سه قوه يا يکديگر هماهنگ و همدل باشند کارها با سرعت بيشتر و بهتری انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد چالش زده، روابط مشکل دار خارجی و واردات دهشتناک از جمله موضوعاتی بوده که از دولت نهم به دولت دهم تحويل خواهد شد از اين رو بايد با يک برنامه ريزی صحيح و دراز مدت کارها را سامان داد و بايد در نظر داشت برطرف کردن اين مشکلات در کوتاه مدت امکان پذير نيست و به طور يقين بايد در چارچوب برنامه های زمان بندی شده و دراز مدت حرکت کرد.

رهنورد عنوان کرد: مشکلات زنان جامعه نيز کم نيست، مسائل اقتصادی، اشتغال به کار، تحصيل، ناديده گرفتن حقوق و ... از جمله اين مشکلات محسوب می شود که اميد داريم يک به يک برطرف شود.





















Copyright: gooya.com 2016