یکشنبه 27 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عدم صدور مجوز برای ملاقات مسعود دهقان و مادرش، کميته گزارشگران حقوق بشر

مادر مسعود دهقان دانشجوی بازداشتی که روز گذشته جهت ملاقات با فرزندش به زندان اوين مراجعه کرده بود، موفق به ديدار وی نشد. هفته گذشته، مسئولان دادگاه انقلاب به مادر اين دانشجوی بازداشتی اعلام کرده بودند که می تواند روز شنبه فرزندش را در بند ۲۰۹ ملاقات کند، با اين حال روز گذشته پس از مراجعه مادر دهقان به زندان اوين، به وی اعلام شد، که فرزندش ممنوع الملاقات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است، مسعود دهقان در جريان بازداشت دانشجويان پلی تکنيک، در اول ارديبهشت ماه بازداشت و هم اکنون در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين نگهداری می شود. وی از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشگاه اميرکبير است.

لازم به ذکر است، تاکنون پنج تن از دانشجويان بازداشت شده با قرار وثيقه از زندان آزاد شده اند. مجيد توکلی، عباس حکيم زاده، مهدی مشايخی و مسعود دهقان دانشجويانی هستند که همچنان در بازداشت وزارت اطلاعات به سر می برند.





















Copyright: gooya.com 2016