دوشنبه 28 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه خانواده‌های جان‌باختگان حادثه انفجار معدن باب نيزو: شناسايی و تعقيب کيفری افراد خاطی را خواستاريم، ايلنا

ما خانواده‌های داغديده انتظار داريم همانطور که شما عزيزان نسبت به فجايع انسانی در ساير نقاط دنيا نگاهی فرا ملی داريد، در خصوص اين حادثه نيز به عنوان يک هموطن نگاهی ملی داشته باشيد.

ايلنا: خانواده‌های جان‌باختگان حادثه انفجار در معدن باب نيزو در نامه‌ای خطاب به نمايندگان عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس خواستار رسيدگی ريشه‌ای به مطالبات خود شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در اين نامه آمده است: "قرين يک ماه است که از انفجار معدن باب نيزو در شهرستان زرند می‌گذرد. گرچه مدت‌هاست گرد و غبار انفجار معدن بر زمين نشسته است اما هنوز غبار غم و اندوه بر چهره‌های معصوم فرزندان يتيم اين حادثه نمايان است. در ميان اين همه غم و اندوه، تحمل سکوت مرگبار بعضی از مسؤولين و نوع نگاه به اين موضوع از تحمل مصيبت وارده سخت‌تر شده است؛ همان مسؤولينی که وقوع اين گونه حوادث را عادی می‌دانند. گويی اتفاقی پيش نيامده. به نظر می‌رسد موضوع فراموش شده اين انفجار، جان انسان‌ها و ارزش آن است."
در ادامه اين نامه آمده است: "ما خانواده‌های داغديده انتظار داريم همانطور که شما عزيزان نسبت به فجايع انسانی در ساير نقاط دنيا نگاهی فرا ملی داريد، در خصوص اين حادثه نيز به عنوان يک هموطن نگاهی ملی داشته باشيد. مهم نيست اين انفجار در حوزه استحفاظی کدام نماينده اتفاق افتاده است؛ ما همه ايرانی هستيم و به کشور عزيزمان ايران و کشته‌شدگان انفجار معدن باب نيزو افتخار می‌کنيم. ما خانواده‌های داغدار، شناسايی و تعقيب کيفری افراد خاطی را خواستاريم."





















Copyright: gooya.com 2016