چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع حاميان ميرحسين موسوی مقابل فرمانداری تهران، ايلنا

نماينده معترضين پس از گفت‌وگو با مسوولان فرمانداری خبر از قول مساعد اين نهاد برای همکاری با برگزارکنندگان مراسم سالگرد دوم خرداد داد.


تجمع جمع کثيری از حاميان ميرحسين موسوی مقابل فرمانداری تهران که به دليل عدم صدور مجوز برای برگزاری مراسم دوم خرداد صورت گرفت با قول مساعد فرمانداری برای صدور مجوز خاتمه يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، اين جمع که از تشکل‌های ستاد دانشجويی‏، دختران فيروزه‌ای، موج سوم و ساير حاميان اين کانديدای اصلاح طلب بودند در اعتراض به عدم صدور مجوز برای برگزاری مراسم دوم خرداد بدون سر دادن شعاری در مقابل فرمانداری تهران تجمع کردند.
نماينده معترضين پس از گفت‌وگو با مسوولان فرمانداری خبر از قول مساعد اين نهاد برای همکاری با برگزارکنندگان مراسم سالگرد دوم خرداد، داد و تجمع کنندگان با نصب اطلاعيه‌ای مقابل فرمانداری مبنی بر مساعدت فرمانداری تهران ‏، تجمع را پايان دادند.
گفتنی است روز گذشته برخی رسانه‌ها، خبری را مبنی بر عدم موافقت فرمانداری تهران با برگزاری مراسم دوم خرداد مخابره کرده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016