چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ميرحسين موسوی به شاهرودی، لاريجانی و دری‌نجف‌آبادی در اعتراض به عملکرد رسانه ملی، ايلنا

* گويی قرار نيست انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری صحنه برابر و جدی رقابت نامزدها باشد.نقض مکرر و آشکار بی‌طرفی از سوی بخش‌های خبری خاص با ايده انتخاب آزادانه، آگاهانه و مسوولانه يکايک شهروندان در تعارض است.


مهندس ميرحسين موسوی در اعتراض به عملکرد رسانه ملی خطاب به سران قوه مقننه و قضاييه و همچنين دادستان کل کشور نامه نوشت.
به گزارش ايلنا، متن نامه مهندس موسوی در اعتراض به عملکرد رسانه ملی به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"بسم الله الرحمن الرحيم
حضور محترم حضرت آيت‌الله هاشمی شاهرودی رياست محترم قوه قضاييه
حضور محترم جناب آقای دکتر لاريجانی رياست محترم مجلس شورای اسلامی
حضور محترم جناب حجت‌الاسلام و المسلمين دری نجف آبادی دادستان کل کشور
با سلام، همانگونه که استحضار داريد در آستانه يکی از مقاطع حساس تاريخ سرزمينمان قرار داريم که در آن مردم شريف ايران با شرکت در انتخابات رياست جمهوری وظيفه دينی و ملی خود را در تعيين سرنوشت کشور ايفا می‌کنند.
اهميت نقش رسانه‌های عمومی در اين عرصه خطير بر کسی پوشيده نيست. مع‌الاسف تاکنون نحوه اطلاع‌رسانی رسانه ملی چه به لحاظ کميت و چه به لحاظ کيفيت، حتی نسبت به دوره‌های قبل تنزلی آشکار داشته است و در نتيجه اين شائبه را در اذهان عموم به وجود آورده که گويی قرار نيست انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری صحنه برابر و جدی رقابت نامزدها باشد. نقض مکرر و آشکار بی‌طرفی از سوی بخش‌های خبری خاص و نيز کم‌مايه بودن برنامه‌هايی که بايد با هدف دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات مردم تهيه و ارائه شوند به طور اساسی با ايده انتخاب آزادانه، آگاهانه و مسوولانه يکايک شهروندان در تعارض است.
از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه به وظيفه قانونی خود در قبال نظارت بر اجرای دقيق قانون انتخابات، نسبت به پيگيری امر اقدام مؤثر مبذول فرماييد.

با احترام
ميرحسين موسوی





















Copyright: gooya.com 2016