شنبه 2 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بالاخره جاسبی هم رفتنی شد؟، کلمه نیوز

شنیده ها حاکی است عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل شده است و جلسه تودیع و معارفه به زودی برگزار می شود.

به گزارش کلمه نیوز، با پیگیری های رییس جمهور، عبداله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل و پس از حدود ربع قرن از این دانشگاه رفتنی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شنیده ها حاکی است بحث تغییر و تحول در راس مدیریت دانشگاه آزاد و اساسنامه این دانشگاه قطعی شده است ولی با وساطت یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد خدمت یکی از مسئولان ارشد نظام، قرار شده است این تغییر و تحول در تیرماه انجام گیرد.

گفته می شود این وساطت برای جلوگیری از تاثیر مثبت این تغییر و تحول بر روی آرای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری و مسکوت گذاشتن این بحث در صورت رای نیاوردن دکتر احمدی نژاد در انتخابات صورت گرفته است.

عبدالله جاسبی اولین و تاکنون تنها فرد دارنده عنوان "ریاست دانشگاه آزاد" است که با روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور، بحث جدا شدن این عنوان از وی شنیده شد و اکنون در حال تحقق است.

آقايان اکبر هاشمي رفسنجاني، عبدالله جاسبي، آيت الله موسوي، دكتر عباسپور، دكتر صادقي شجاع، دكتر زارع، دكتر بهمن يزدي صمدي، نماينده وزارت علوم و تحقيقات و فن آوري و استاندار تهران هيات امناي دانشگاه آزاد را تشکیل می دهند و وظیفه معرفی رئیس دانشگاه آزاد را به شورای عالی فرهنگی که ریاست آن برعهده رئیس جمهور می باشد را دارند. رئیس دانشگاه آزاد پس از تائید رئیس جمهور با حکم رئیس هیات امنا که اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست آن را بر عهده دارد، منصوب می شود.





















Copyright: gooya.com 2016