دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيونگ‌يانگ بار ديگر آزمايش هسته‌ای انجام داد، ايلنا

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی گزارش داد که پيونگ‌يانگ در راستای «تقويت قدرت بازدارنده هسته‌ای» خود امروز ـ‌دوشنبه‌ـ با موفقيت آزمايش هسته‌ای جديدی انجام داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: کره‌شمالی از انجام آزمايش موفقيت‌آميز هسته‌ای جديد خبر داد.
به گزارش ايلنا به نقل از آسوشيتدپرس، خبرگزاری رسمی کره‌شمالی گزارش داد که پيونگ‌يانگ در راستای «تقويت قدرت بازدارنده هسته‌ای» خود امروز ـ‌دوشنبه‌ـ با موفقيت آزمايش هسته‌ای جديدی انجام داده است.
پيش از اين خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی از احتمال انجام آزمايش هسته‌ای توسط کره‌شمالی خبر داده بود.
اين خبرگزاری به نقل از يک عضو حزب حاکم در کره‌جنوبی گزارش داده بود، «لی ميونگ باک»، رئيس‌جمهوری اين کشور، خواهان برگزاری نشست اضطراری اعضای کابينه‌اش شده است.
بنابر اين گزارش، مقام‌های کره جنوبی متوجه شده بودند که کمی پيش از ساعت ۱۰ بامداد امروز به وقت محلی، يک «زمين‌لرزه مصنوعی» در کره‌شمالی روی داده است.
کره‌شمالی پيشاپيش تهديد کرده بود که در اعتراض به محکوميت آزمايش موشکی اخيرش توسط شورای امنيت سازمان ملل متحد، برای دومين بار آزمايش فضايی انجام می‌دهد.
پيونگ يانگ حدود سه سال قبل، نخستين آزمايش هسته‌ای خود را انجام داد.





















Copyright: gooya.com 2016