دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش داماد احمدی‌نژاد به افشاگری‌های پدرش، آفتاب

آفتاب: مهدی خورشيدی داماد محمود احمدی نژاد به افشاگری پدرش در مورد مديريت احمدی نژاد در دولت نهم واکنش نشان داد، پدر داماد احمدی‌نژاد گفته بود: «از فعاليت برای پيروزی احمدی‌نژاد پشيمانم».

به گزارش گروه سياسی آفتاب، داماد احمدی‌نژاد در گفتگويی با فارس در اين رابطه گفت: «اينکه برخی‌ها بخواهند از شکاف‌های کاذب بوجود آمده در مجموعه نزديکان دولت استفاده ابزاری کنند، کاری غرض‌ورزانه است».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی خورشيدی در اين گفتگو برخی جوسازی‌های سياسی مطرح شده از سوی مخالفان دولت و حتی برخی از نزديکان سببی و نصبی اعضای دولت را کاملا غيرکارشناسی و غيرعقلانی دانست و گفت: «طرح مسئله‌ای با عنوان بکارگيری افراد نالايق و بی‌کفايت در دولت دکتر احمدی‌نژاد بحث جديدی نبوده بلکه از ابتدای روی کار آمدن دولت نهم جهت تخريب و فضاسازی مطرح شده و جنبه ديگری هم ندارد».

وی افزود: «ما موظف هستيم به تکليف خودمان در شرايط کنونی که کاملا واضح و مشخص است، عمل کنيم و بسيار واضح است که حق با چه کسی است».

خورشيدی ادامه داد: «کليه افراد به کارگيری شده در مجموعه دولت دارای نقاط قوت و ضعف هستند اما اين نبايد باعث يک سری اعمال کدورت‌های شخصی با دولت کريمه شود».

داماد رئيس جمهور خاطرنشان کرد: «چنانچه فردی از نزديکان، به رئيس‌جمهور هم انتقادی دارد نبايد آن را به کل دولت تعميم دهد و اين مساله کاملا شخصی است و جنبه عمومی و سياسی ندارد».

وی با بيان اينکه اولويت کاری اين دولت از ابتدای روی کار آمدن تابه حال در درجه اول کار کارشناسی و شايسته‌سالاری بوده و اين موضوع در مراحل کاری بعد هم موردنظر است، گفت: «مطرح شدن بحث‌هايی مبنی بر انتصاب افراد ناشايست نيز فقط و فقط به جهت زير سوال بردن شخص رئيس‌جمهور است که اين موضوع اگر چه کاملا مغرضانه است اما واکنش شخص رئيس‌جمهور به اينگونه مسائل کاملا اساسی و همراه با سعه صدر است».

خورشيدی خاطرنشان کرد: «هدف دکتر احمدی‌نژاد فقط خدمت به بندگان خداست و به همين دليل ‌تحت تاثير فضاهای مکدر قرار نگرفته و هميشه تمامی همکاران را به پرهيز از حاشيه‌سازی‌های سياسی دعوت می‌کند».





















Copyright: gooya.com 2016