دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناطق نوری: با صراحت می‌گويم جامعه روحانيت از کسی حمايت نکرده است، آفتاب

آفتاب: رئيس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با گلايه از انتساب مواضع شخصی برخی افراد به اکثريت اعضای اين جامعه، گفت: «با صراحت عرض می‌کنم که جامعه روحانيت هيچ مصوبه‌ای در حمايت از هر يک از کانديداها نداشته و لذا موضع ما در اين زمينه سکوت و دعوت به مشارکت حداکثری است».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه سياسی آفتاب، حجت الاسلام والمسلمين علی اکبر ناطق نوری رئيس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب در گفتگوی با مهر، نقل مباحث داخلی تشکل متبوعش در فضای خارجی را خلاف اخلاق جمعی و تشکيلاتی توصيف کرد و گفت: «طبعا طرح مسائل داخلی در فضای خارجی يا تلاش برای کشف آرای مخفی ديگران حرکتی بر خلاف اخلاق تشکيلاتی است».

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: «اتفاقا در اين خصوص سئوالی مطرح شده بود که قرار شد در پاسخ به آن جامعه اعلام کند که ما نظری در اين باره نداريم و در واقع در اين عرصه نيز همان نقش پدری خود را حفظ بکنيم و مردم را آزاد بگذاريم تا با بررسی معيارها و ملاک های اعلامی فرد مورد نظر خود را آزادانه انتخاب کنند».
وی با تاکيد بر اينکه بنا شد جامعه روحانيت مبارز برای انتخابات رياست جمهوری اين دوره از هيچ کانديدايی حمايت نکند، گفت: «در حال حاضر من با صراحت خدمت شما عرض می‌کنم که جامعه هيچ مصوبه‌ای در اين خصوص نداشته و لذا موضع ما در اين زمينه سکوت است».





















Copyright: gooya.com 2016