سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت معاونت امنيت دادستانی تهران با آزادی شبنم مددزاده، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

روز گذشته دوشنبه ۴ خرداد، علارغم صدور قرار وثيقه ۵۰ ميليون تومانی برای شبنم مددزاده، فعال دانشجويی دانشگاه تربيت معلم، از سوی رئيس شعبه ۳ دادسرای انقلاب تهران، قاضی حسن حداد با آزادی او مخالفت کرد.
به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، به دنبال تلاش های دوستان و خانواده شبنم مدد زاده برای آزادی او برادرش از زندان اوين، قاضی حسينی رئيس شعبه ۳ دادسرای انقلاب قرار وثيقه ۵۰ ميليون تومانی برای شبنم صادر کرد. اما پس از آنکه قاضی حسن حداد معاون امنيت دادستان تهران از اين موضوع آگاه شد با صدور اين قرار مخالفت کرد و گفت او نيايد آزاد شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شبنم مددزاده عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تربيت معلم تهران، پس از چندين تجمع دانشجويی در اين دانشگاه، از اول اسفند ماه گذشته توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگير شده و همچنان در زندان اوين به سر می برد. برادر او، فرزاد مدد زاده نيز که برای پيگيری وضعيت او به دادگاه مراجعه کرده بود بازداشت شده و همچنان در اختيار وزارت اطلاعات به سر می برد.
در روز ۱۳ اسفند، جمشيدی سخنگوی قوه ی قضاييه در نشستی مطبوعاتی اتهام شبنم مددزاده را همکاری با گروه مجاهدين خلق اعلام کرد، اتهامی که از سوی خانواده و دوستان او رد شده است.
به باور کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، مخالفت معاونت امنيت دادستانی تهران با آزادی شبنم مددزاده اقدام غيرقانونی ديگری است که نشان می دهد او علارغم بی گناه بودن اما با پرونده سازی امنيتی روبرو شده است.

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی
تهران، سه شنبه ۵ خرداد





















Copyright: gooya.com 2016